Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 dager igjen.. kjenner meg nervøs! Dette er femte gang og jeg tar langt fra forgitt at alt er ok denne gangen også..
Føler meg bare enormt heldig..
Masse lykke til! Mamma var så heldig alle syv gangene så jeg har troa på at du er like heldig en femte gang og [emoji173]2 dager igjen.. kjenner meg nervøs! Dette er femte gang og jeg tar langt fra forgitt at alt er ok denne gangen også..
Føler meg bare enormt heldig..
Ønsker deg masse lykke til i morgen! Jeg hadde det akkurat likens som deg, var på oul i dag. La meg tidlig for å være godt uthvilt men så snart jeg la meg i sengen forsvant trøttheten og lå å vrei meg hele natten, endte opp med kanskje to timer søvn. Morgenen var jeg like nervøs og hadde mest lyst til å droppe hele ultralyden bare fordi jeg var så redd for å få dårlige nyheter. Men alt var fint[emoji170]10 timer igjen... jeg har lagt i sengen i 3 timer, er kjempe trøtt, men har ikke sjans til å sovne. Tankene kverner og jeg føler meg helt dårlig. Blir bare mer og mer redd for hva som kan være gale med den lille i magen. [emoji46] Gleder meg bare til å få det overstått og krysser alt jeg eier og har for at alt ser fint ut. [emoji169]
10 timer igjen... jeg har lagt i sengen i 3 timer, er kjempe trøtt, men har ikke sjans til å sovne. Tankene kverner og jeg føler meg helt dårlig. Blir bare mer og mer redd for hva som kan være gale med den lille i magen. [emoji46] Gleder meg bare til å få det overstått og krysser alt jeg eier og har for at alt ser fint ut. [emoji169]
Huff, Nei det ble ikke mye søvn på meg heller i natt. Kanske 2-3 timer. Men nå er endelig dagen her. [emoji54] Takk for gode ord! [emoji177]Ønsker deg masse lykke til i morgen! Jeg hadde det akkurat likens som deg, var på oul i dag. La meg tidlig for å være godt uthvilt men så snart jeg la meg i sengen forsvant trøttheten og lå å vrei meg hele natten, endte opp med kanskje to timer søvn. Morgenen var jeg like nervøs og hadde mest lyst til å droppe hele ultralyden bare fordi jeg var så redd for å få dårlige nyheter. Men alt var fint[emoji170]
Takk [emoji177] Skal faktisk bli veldig fint å få se den lille klumpen(som sikkert ikke ser ut som en klump lengre) igjen. H*n var jo bare en klump på TUL i uke 8. [emoji28][emoji7]Det skal nok gå kjempebra[emoji813]red Helt vanlig grue seg når det begynner nærme seg, men tenk så godt det blir å se den lille igjen
Takk [emoji177] Skal faktisk bli veldig fint å få se den lille klumpen(som sikkert ikke ser ut som en klump lengre) igjen. H*n var jo bare en klump på TUL i uke 8. [emoji28][emoji7]
Takk [emoji177] Skal faktisk bli veldig fint å få se den lille klumpen(som sikkert ikke ser ut som en klump lengre) igjen. H*n var jo bare en klump på TUL i uke 8. [emoji28][emoji7]