Mamma til 2 gutter
Elsker forumet
14 dager igjen[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei? Burde du ikke ringe sykehuset og spørre? Du burde fått time nå. Kanskje noe har skjedd med posten så du ikke har fått brevet? Eller de ikke har fått henvisningen? Det har skjedd med flere før.Føler jeg er den eneste i hele verden som ikke har fått time enda
Føler jeg er den eneste i hele verden som ikke har fått time enda
Jeg er 15+4. Henvisningen ble sendt 1.2 men de har ikke fått den enda.Hvor langt er du på vei? Burde du ikke ringe sykehuset og spørre? Du burde fått time nå. Kanskje noe har skjedd med posten så du ikke har fått brevet? Eller de ikke har fått henvisningen? Det har skjedd med flere før.
Jeg ringte men fikk beskjed om at de måtte ha henvisning først. Vurderer å bestille privat ultralydHar du ringt sykehuset og hørt? Min henvisning kom ikke frem første gangen! Ringte ned igjen en uke senere og fikk timen på telefon, men brevet har ikke kommet enda, så jeg villreinstammen og hørt altså
Sjekket nettopp helsenorge.no og ser de har mottat henvisning i dag. Men timen var ikke klar enda. Stor glede!Jeg ringte men fikk beskjed om at de måtte ha henvisning først. Vurderer å bestille privat ultralyd
Skjønner, hvis henvisningen ble sendt 1.2 er det sikkert greit å vente litt til ja [emoji106]Jeg er 15+4. Henvisningen ble sendt 1.2 men de har ikke fått den enda.
Sjekket nettopp helsenorge.no og ser de har mottat henvisning i dag. Men timen var ikke klar enda. Stor glede!
Sjekket nettopp helsenorge.no og ser de har mottat henvisning i dag. Men timen var ikke klar enda. Stor glede!
Jeg var hos legen i går å da skulle hun sende henvisning, å idag tidlig fikk jeg tildelt time til oul. Lenge siden du var hos legen å vet du om hun sendte henvisning ? Du kan evt logge deg inn på helsenorge å sjekke om det står noe om at du har fått time der ?Føler jeg er den eneste i hele verden som ikke har fått time enda
Jeg såg på helse Norge sine hjemmesider at de mottok henvisning i går. Så føler absolutt på blitt mindre stress nå som jeg vet at de i hvertfall har mottat denJeg var hos legen i går å da skulle hun sende henvisning, å idag tidlig fikk jeg tildelt time til oul. Lenge siden du var hos legen å vet du om hun sendte henvisning ? Du kan evt logge deg inn på helsenorge å sjekke om det står noe om at du har fått time der ?
Det er den nok. Tenkte å vente en uke før jeg maser merSå bra Da er nok timen rett rundt hjørnet