rosa.sommerfugl
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Julikulene 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
1 dag! Ææææ gleder meg så mye til i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner jeg får litt panikk. Føler alle har fått time utenom meg. Noen som vet hvor lang tid det går fra henvisning er sendt til man får time?
Ring og hør med legen din om det har blitt sendt henvisning eller ring direkte til sykehuset du skal føde. Fra henvisning er sendt til du mottar oul time i posten går ganske raskt, jeg hadde mitt brev innen en uke.Kjenner jeg får litt panikk. Føler alle har fått time utenom meg. Noen som vet hvor lang tid det går fra henvisning er sendt til man får time?
Du burde fått time nå som det nærmer seg såpass i tid. Ring og spør om de har fått henvisningen, vet om flere der den ikke har blitt sendt/ikke har kommet frem etc.Kjenner jeg får litt panikk. Føler alle har fått time utenom meg. Noen som vet hvor lang tid det går fra henvisning er sendt til man får time?
Kjenner jeg får litt panikk. Føler alle har fått time utenom meg. Noen som vet hvor lang tid det går fra henvisning er sendt til man får time?
Jeg ville endretBle satt fram 2 dager. Termin 3.juli, alt var bra med lille gutten
Men hva gjør dere.. endrer dere termin i appen, eller beholder dere menstermin der? Det er jo bare to dager forskjell, men allikevel..
Virker som det varierer mye hvor lang tid det tar. Jeg var på sykehuset for oppfølgning og de skulle da fikse time for OUL, da fikk jeg brev i posten 2 dager etter. Hvis fastlegen henviser kan det nok ta noe lenger tid, er det lenge siden du fikk sendt henvisnigen? Ring eventuelt sykehuset direkte og sjekk med de
Hvis du logger inn på journalen din på helsenorge.no så kan du se status på henvisninger og tildelte timer Jeg fant timen min til oul der en uke før den kom i posten. UtålmodigNå er det en uke siden henvisningen er sendt. Tenkte jeg venter en uke til og vist jeg ikke hører noe så skal jeg ringe sykehuset. Takk for tips
Imorgen