Nedtelling til OUL

Aha[emoji4] så da er det kanskje derfor, har jo sett flere som har sent uke 18 eller i uke 19[emoji4] heldigvis ikke så lenge igjen nå[emoji23] og er helt fint og slippe to ganger dit,selvom det hadde jo vært koselig å se spiren to ganger[emoji4] men blir bare å smøre seg med tålmodighet, bare 2uker igjen[emoji23][emoji1]
Det går nok fort skal du se :)
 
Jeg å er 19+6 den dagen jeg skal på oul...syns det er lenge å vente, men gjør det mye forskjell? Kanskje dumt spm men førstegangs, og usikker på det meste men tenker jo at babyen er jo der uansett og vokser som den skal... Og det jeg har lest skal oul være mellom uke 17-19 og det er jo i uke 19...

Ul skal være før uke 20, så da tenker at 19+6 er sent. Men det er jo selvfølgelig ikke for sent og gjør jo ikke så mye men er bare jeg så er utolmodig :p
 
15 dager til ultralyd. Reiser til USA i morgen og kommer hjem dagen før UL, så resten av nedtellingen bør gå kjapt [emoji1][emoji6]
 
7 dager igjen [emoji7][emoji7][emoji7] håper virkelig på gode nyheter og å finne ut hva det er som ligger der [emoji173][emoji7]
 
Back
Topp