Kjenner meg SÅ igjen [emoji23] Jeg må enda vente til mandag, men det skal nok gå bra. Kjærestetur til London i helgen, så det vil nok gå fort [emoji108] Lykke til [emoji8]ENDELIG [emoji16][emoji2] i morgen er det OUL[emoji16] føles ut som det har gått fort og utrolig langsomt samtidig! [emoji23][emoji23][emoji23]
Uff, kjenner igjen den "bare noen dager igjen" følelsen[emoji23][emoji31][emoji23]men godt med en kjærstetur da, og tenke på litt annet[emoji1] kos dere masse[emoji16] og lykke til på mandag[emoji11][emoji16]Kjenner meg SÅ igjen [emoji23] Jeg må enda vente til mandag, men det skal nok gå bra. Kjærestetur til London i helgen, så det vil nok gå fort [emoji108] Lykke til [emoji8]
Tusen takk for det [emoji8]Uff, kjenner igjen den "bare noen dager igjen" følelsen[emoji46] men godt med en kjærstetur da, og tenke på litt annet[emoji1] kos dere masse[emoji16] og lykke til på mandag[emoji11][emoji16]
13 dager, har fått time kjempe sent, er i uke 21 da
Ja, så lenge jeg kom før uke 23 så var det ikke no problem, fikk jeg beskjed omHar du gitt beskjed om at du er kommet så langt da?
Jeg skal 19+6 og fikk beskjed om at jeg måtte på oul før uke 20