Nedtelling til OUL

42 timer! :happy093Fikk telefon i dag om at timen min måtte utsettes fra kl 9.40 til 14.30 pga mange som hadde behov for time på formiddagen. Litt rart at JEG plutselig bare måtte flyttes da, lurer på hva begrunnelsen bak det var.. Ikke at det gjør noe sånnsett, jeg har fri (men det vet jo ikke føden) og siden pappaen da rekker å bli ferdig med dagens møter kan vidra på rosa eller lyseblå shoping etterpå!
 
8 dager igjen:)
 
Utsatt 1 dag - 20 dager igjen. Er 19+6 den dagen og synes det er sent.
Jeg å er 19+6 den dagen jeg skal på oul...syns det er lenge å vente, men gjør det mye forskjell? Kanskje dumt spm men førstegangs, og usikker på det meste men tenker jo at babyen er jo der uansett og vokser som den skal... Og det jeg har lest skal oul være mellom uke 17-19 og det er jo i uke 19...
 
Jeg å er 19+6 den dagen jeg skal på oul...syns det er lenge å vente, men gjør det mye forskjell? Kanskje dumt spm men førstegangs, og usikker på det meste men tenker jo at babyen er jo der uansett og vokser som den skal... Og det jeg har lest skal oul være mellom uke 17-19 og det er jo i uke 19...
De fleste jordmødre foretrekker å ta ul i uke 19 fremfor uke 17. Jeg hadde i uke 17 og skal tilbake om en uke fordi hun fikk ikke tatt så bra bilder fordi det var for tidlig. Så er vel bare å smøre seg med tålmodighet :)
 
De fleste jordmødre foretrekker å ta ul i uke 19 fremfor uke 17. Jeg hadde i uke 17 og skal tilbake om en uke fordi hun fikk ikke tatt så bra bilder fordi det var for tidlig. Så er vel bare å smøre seg med tålmodighet :)
Aha[emoji4] så da er det kanskje derfor, har jo sett flere som har sent uke 18 eller i uke 19[emoji4] heldigvis ikke så lenge igjen nå[emoji23] og er helt fint og slippe to ganger dit,selvom det hadde jo vært koselig å se spiren to ganger[emoji4] men blir bare å smøre seg med tålmodighet, bare 2uker igjen[emoji23][emoji1]
 
Back
Topp