Nedtelling til oul :)

8 dager :D

Må man bestille timen eller kommer den av seg selv? Fikk nettopp helsekortet i posten fra legen, men det lå ingen henvisning til ultralyd der.

Må man bestille timen eller kommer den av seg selv? Fikk nettopp helsekortet i posten fra legen, men det lå ingen henvisning til ultralyd der.
Har du vært åå første kontroll hos legen din? Han må sende henvisning til sykehuset for deg :)

Gikk litt fort I svingene, ser du skrev at du fikk helsekortet i posten av legen din.. :p sa da Regner jeg med du har vært der! Da kommer nok timen snart :)

6uker og 2 dager til oul 27.7. Midt i ferien, så måtte flytte den litt bak, vil være akkurat 20 uker:)

Jeg har ikke OUL før 31.juli, da 20 uker på vei. Føles så lenge til men håper det går raskt!

Jeg har ul 14 juli - da er jeg 19+2. Regner med jeg hadde fått litt før til vanlig, men vi reiser bort og kommer ikke hjem før 12 juli

Veldig spent på når jeg skal :)
Har ikke fått time enda og lurer på hvor lang tid det tar..

Fikk den nye bekreftelsen i posten :D 2.juli kl 10.15 får jeg se lille igjen ❤️ det er 18 dager til, gleder oss enormt! Kommer til å være 18+2 da :)

En uke! :D

Back
Topp