Nedtelling til oul :)

02. juli:happy: Føles lenge til, men jeg vet det går veldig fort!:)

Hvor lang tid tok det for dere å få timen i posten? Fra legen sendte henvisning mener jeg :) legen min sendte henvisning igår... utålmodig! :p vil ha en dato å forholde meg til :)

Hvor lang tid tok det for dere å få timen i posten? Fra legen sendte henvisning mener jeg :) legen min sendte henvisning igår... utålmodig! :p vil ha en dato å forholde meg til :)
Jeg fikk brevet med datoen allerede dagen etter at henvisningen var sendt. Veldig overrasket over at det gikk så fort :)

Jeg fikk brevet med datoen allerede dagen etter at henvisningen var sendt. Veldig overrasket over at det gikk så fort :)

Åå da skal jeg sjekke posten i morgen! Haha ;)
man får tilbud om ul fra uke 18-24 sa min lege.. så uke 20 er ikke seint egentlig! Men de fleste får uke 18 etter det jeg har skjønt..

Woho, fikk meld på tlf om time jeg :D:D 15 juli, 6 uker til! Håper det går fort :D

Jeg venter også spent, legen sendte inn mandag. Regner med jeg får time midt i ferien...
Legen min sendte inn for 2 dager siden. Og fikk melding på mobilen om time 15 juli :) det gikk super fort :o midt i ferien for meg også.. hehe!

39 dager!!! Håper tiden kan gå litt fortere fremover... :)

40 dager !:) håper tiden går superfort :)

Back
Topp