Velkommen skal du væreJeg kommer egentlig fra novembergruppen, men etter å ha vært på OUL i dag og blitt satt tilbake melder jeg meg inn her istedenfor, da ny termin er 3.desember
Så 29 dager til OUL![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen skal du væreJeg kommer egentlig fra novembergruppen, men etter å ha vært på OUL i dag og blitt satt tilbake melder jeg meg inn her istedenfor, da ny termin er 3.desember
Så 29 dager til OUL![]()
Jeg fikk brevet med datoen allerede dagen etter at henvisningen var sendt. Veldig overrasket over at det gikk så fortHvor lang tid tok det for dere å få timen i posten? Fra legen sendte henvisning mener jeglegen min sendte henvisning igår... utålmodig!
vil ha en dato å forholde meg til
![]()
Jeg fikk brevet med datoen allerede dagen etter at henvisningen var sendt. Veldig overrasket over at det gikk så fort![]()
Fikk brev med time et par dager etterHvor lang tid tok det for dere å få timen i posten? Fra legen sendte henvisning mener jeglegen min sendte henvisning igår... utålmodig!
![]()
Håper det går like fort herFikk brev med time et par dager etter![]()
Jeg venter også spent, legen sendte inn mandag. Regner med jeg får time midt i ferien...Hvor lang tid tok det for dere å få timen i posten? Fra legen sendte henvisning mener jeglegen min sendte henvisning igår... utålmodig!
![]()
Jeg fikk brevet etter ca. 1 uke.Hvor lang tid tok det for dere å få timen i posten? Fra legen sendte henvisning mener jeglegen min sendte henvisning igår... utålmodig!
![]()
Legen min sendte inn for 2 dager siden. Og fikk melding på mobilen om time 15 juliJeg venter også spent, legen sendte inn mandag. Regner med jeg får time midt i ferien...
Jeg fikk også midt i ferien men var ikke noe problem å bytteLegen min sendte inn for 2 dager siden. Og fikk melding på mobilen om time 15 julidet gikk super fort
midt i ferien for meg også.. hehe!