Nedtelling til OUL

3 :D

Ikke fått time enda :( fastlegen glemte henvise meg! Ble henvist på mandag, for var rimelig frustrert ! Så ringte etter 3 uker åspurte om jeg i det hele tatt var henvist, det var jeg ikke :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke fått time enda :( fastlegen glemte henvise meg! Ble henvist på mandag, for var rimelig frustrert ! Så ringte etter 3 uker åspurte om jeg i det hele tatt var henvist, det var jeg ikke :(

Sent from my iPhone using BV Forum
Skjønner ikke hvordan man klarer å surre med sånne ting! Håpløst!

<3 VinterPrinsesse <3

24 dager igjen. Jeg er vel omtrent sistemann som skal på OUL. Har ikke time før 2/9. Noen senere?

Edit: ser ut som plukkfisk kanskje er etter meg.

6 dager :)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

9!! Endelig ensifret :)

Hei!

Jeg er 17 uker i morgen og jeg har ennå ikke fått innkalling til OUL. Legen henviste meg i juni. Jeg har fått et brev med en bekreftelse på at de har mottatt henvisningen, og hvor det sto at jeg skulle få et eget brev med dato og klokkeslett for UL.

Synes det er ganske frustrerende å vente! :)

Hei!

Jeg er 17 uker i morgen og jeg har ennå ikke fått innkalling til OUL. Legen henviste meg i juni. Jeg har fått et brev med en bekreftelse på at de har mottatt henvisningen, og hvor det sto at jeg skulle få et eget brev med dato og klokkeslett for UL.

Synes det er ganske frustrerende å vente! :)
Da ville jeg tatt en telefon på mandag for å høre når du har time ..

<3 VinterPrinsesse <3

Da ville jeg tatt en telefon på mandag for å høre når du har time ..

<3 VinterPrinsesse <3

Ja, jeg har tenkt tanken. Men i brevet jeg fikk så står det at jeg vil få innkalling innen utgangen av september 2014.
Men... Det skader jo ikke å ringe sånn bare for sikkerhetsskyld ;)

Ja, jeg har tenkt tanken. Men i brevet jeg fikk så står det at jeg vil få innkalling innen utgangen av september 2014.
Men... Det skader jo ikke å ringe sånn bare for sikkerhetsskyld ;)
Ville tatt en telefon jeg:)

<3 VinterPrinsesse <3

Back
Topp