Nedtelling til OUL

Jeg skal også 4/8 på Ullevål.


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Åssen har dere fått time så raskt??
Skal på min første kontroll nå på torsdag jeg. Blir ikke sendt inn papirer før da.
Heldig dere er som veit dato.
Hvor lenge ventet dere før brevet kom?

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆
 
Var på første kontroll hos lege når jeg var 11 uker å fikk da det helsekortet og henvisning til oul:) tok bare noen dager før det kom i posten:) så gikk ganske fort


<3 venter en vinterbebi <3

 
Åssen har dere fått time så raskt??
Skal på min første kontroll nå på torsdag jeg. Blir ikke sendt inn papirer før da.
Heldig dere er som veit dato.
Hvor lenge ventet dere før brevet kom?

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Jg var hos legen i forrige uke. Da ble papirene sendt og jeg fikk brevet på lørdag. Så d er raske :p


❤️01.01.15❤️
 
Jg var hos legen i forrige uke. Da ble papirene sendt og jeg fikk brevet på lørdag. Så d er raske :p


❤️01.01.15❤️

Tror du st.olavs er like rask??
Føler st.olav er super treg på alt.

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆
 
Tror du st.olavs er like rask??
Føler st.olav er super treg på alt.

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆
Jeg å skal dit, skal til JM i morgen så blir sendt inn da. Håper vi får svar fort
 
Fort dere før ferien så;)


<3 venter en vinterbebi <3

 
Skal på første kontroll hos legen 16.juli. Så håper jeg at jeg får raskt svar på time hos OUL etter det :)
 
De aller fleste er på første kontroll mellom uke 12-15 og man får ikke søkt fødeplass før man har helsekort for gravide. Så fort man har søkt fødeplass får man brev fra sykehuset om bekreftet fødeplass og tilbud om oul mellom uke 18-20. Svaret kommer ganske raskt og stort sett alltid innen en uke.


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
De aller fleste er på første kontroll mellom uke 12-15 og man får ikke søkt fødeplass før man har helsekort for gravide. Så fort man har søkt fødeplass får man brev fra sykehuset om bekreftet fødeplass og tilbud om oul mellom uke 18-20. Svaret kommer ganske raskt og stort sett alltid innen en uke.


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Jeg har ikke fått helsekortet, men ble henvist og fikk time i posten 2 dager etterpå :) Skal på oul 15/8 på halvtårsdagen min :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Det er to uker siden jeg var på kontroll og fikk helsekort for gravide, men jeg har fortsatt ikke mottatt noe brev fra sykehuset. Burde jeg ringe å høre da? Eller er Oslo bare ekstra trege?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det er to uker siden jeg var på kontroll og fikk helsekort for gravide, men jeg har fortsatt ikke mottatt noe brev fra sykehuset. Burde jeg ringe å høre da? Eller er Oslo bare ekstra trege?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvor langt er du på vei?


❤️01.01.15❤️
 
Det er to uker siden jeg var på kontroll og fikk helsekort for gravide, men jeg har fortsatt ikke mottatt noe brev fra sykehuset. Burde jeg ringe å høre da? Eller er Oslo bare ekstra trege?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er du sikker på at det ble søkt om fødeplass og oul da du var på kontrollen? Hvis du ikke ber om det er det veldig vanlig at de venter med det til 12 ukers kontrollen.


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Back
Topp