Nedtelling til OUL

Jeg er 12 uker på torsdag. Fikk time fire uker etter og fikk beskjed om at han skulle søke fødeplass og Oul, og at jeg skulle få beskjed før neste kontroll. Men det kan jo være han har vært litt treig... :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

46 dager til OUL.... bah..., glad jeg har en tidlig allerede onsdag :D sykt lenge å vente til 6 august

46 dager til OUL.... bah..., glad jeg har en tidlig allerede onsdag :D sykt lenge å vente til 6 august
Har ikke telt dager.. Men jeg har vel da 47 dager til OUL siden jeg har 7. August :-P

52 dager igjen her:) Deilig å ha fått time, men selvfølgelig samme dag som lillemann skal begynne i barnehagen for første gang. Det er godt med litt hodebry:)

52 dager igjen her:) Deilig å ha fått time, men selvfølgelig samme dag som lillemann skal begynne i barnehagen for første gang. Det er godt med litt hodebry:)

Bare å ringe og bytte time. Det gjorde jeg, byttet til dagen før pga sambo jobbet den dagen jeg fikk time

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk time i dag, 46 dager igjen:)

05.01.2015 <3

Har oul 19. August! 55 dager igjen:) Rett etter ferien da! :)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Fikk time til oul 1/9 jeg:) har termin 31/1-14 så alt er liksom litt senere til meg, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)

Fra BV appen :)

Hvor langt har dere kommet når dere har fått oul?

54 dager igjen; )

53:)

40 dager.... en halv evighet, men vet jo alt er bra inni der etter privat ul :)

Back
Topp