Nedtelling til OUL

Under 1 døgn igjen :D 1030 i morgen :)
 
12 timer og 10 minutter til :D Glad jeg snart hopper til sengs. Tidlig opp imorgen for å levere småen i barnehagen før jeg og gubben setter kursen mot sykehuset for å se babyen vår :) Gleeeeder meg masse! Opp kl 07.00, gjøre klar guttungen og få han i barnehagen til kl 07.15, så bærer det avsted :) Har time kl 10.30, tar ca 2 timer å kjøre! Hjeeelp :D
 
Fikk telefon idag der jeg fikk spørsmål om jeg hadde mulighet for å flytte timen min.. Tenkte at det var da søren, syns jeg har venta lenge nokk allerede, også spurte hun om jeg kunne komme inn dagen før istedenfor x) .. Så da er det bare 14 dager igjen :D


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Skal du i Førde? Jeg skal på mandag !! :D
 
Ja, det blir i førde, har prøvd å få på eid, men det var vist veldig vanskeligt.. Skal du til Førde og altså?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~
 
12 timer og 10 minutter til :D Glad jeg snart hopper til sengs. Tidlig opp imorgen for å levere småen i barnehagen før jeg og gubben setter kursen mot sykehuset for å se babyen vår :) Gleeeeder meg masse! Opp kl 07.00, gjøre klar guttungen og få han i barnehagen til kl 07.15, så bærer det avsted :) Har time kl 10.30, tar ca 2 timer å kjøre! Hjeeelp :D

Et kvarter bare fra dere står opp til barnet er i barnehagen? Det kaller jeg en effektiv mor! ;D ...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~
 
Ja, det blir i førde, har prøvd å få på eid, men det var vist veldig vanskeligt.. Skal du til Førde og altså?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~
Jepp, men jeg ba om det da. Han gynekologen på eid er helt forferdelig! Sur å grinete og tar ofte feil kjønn fordi han ikke sjekker så nøye. Han er motstander av å vite kjønn tydligvis :p
 
Et kvarter bare fra dere står opp til barnet er i barnehagen? Det kaller jeg en effektiv mor! ;D ...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~
Hahah oi! Distrė! Er absolutt ikke SÅ effektiv, jeg mente så klart 07.45 :p
 
Jepp, men jeg ba om det da. Han gynekologen på eid er helt forferdelig! Sur å grinete og tar ofte feil kjønn fordi han ikke sjekker så nøye. Han er motstander av å vite kjønn tydligvis :p

Ådu, godt å vite! Glad jeg fikk i Førde da :) lykke til da, gi oss en oppdatering etterpå da :D


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~
 
Bare 5 dager igjen! :D


Foreløpig termin 21.01.15 ❤️
~ OUL 26.08.14 ~
 
Back
Topp