attpåklattnr2
Gift med forumet
Ja merker godt at man testet positiv tidlig, er som ett vondt år til 12 uker5+2 her i dag, så kjennes ut som en eeeeeevighet til 12 uker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja merker godt at man testet positiv tidlig, er som ett vondt år til 12 uker5+2 her i dag, så kjennes ut som en eeeeeevighet til 12 uker!
Uten tvil! Positiv test 9 dpo (3+2) her, så kjennes allerede ut som at jeg har vært gravid ekstremt lenge! Og så nervepirrende når vi stort sett alltid har mistet rundt 5 uker!Ja merker godt at man testet positiv tidlig, er som ett vondt år til 12 uker![]()

Er en app som heter dreamdays. Er ingen babyapp men fin til nedtellingHvilken app bruker du her?![]()
Jeg testet også positivt 3+2. Og tida til 5 uker er lang. Skal bli greit å komme til torsdag og 5 uker kjenner jegUten tvil! Positiv test 9 dpo (3+2) her, så kjennes allerede ut som at jeg har vært gravid ekstremt lenge! Og så nervepirrende når vi stort sett alltid har mistet rundt 5 uker!![]()
Ikke alltid så heldig å være testetøs nei!Jeg testet også positivt 3+2. Og tida til 5 uker er lang. Skal bli greit å komme til torsdag og 5 uker kjenner jeg![]()
Over halveis6+3
![]()
Etter ul i går ble jeg flyttetfrwm til 31 AugHeiJeg må bare spørre, for ser at du skriver at du er 6+3. Du har termin 3.sept, og jeg har 4.sept. Jeg er bare 5+5. Har jeg regnet feil?
![]()
Etter ul i går ble jeg flyttetfrwm til 31 AugDet er jo også avhengig av syklus lengder osv