attpåklattnr2
Gift med forumet
Ja merker godt at man testet positiv tidlig, er som ett vondt år til 12 uker5+2 her i dag, så kjennes ut som en eeeeeevighet til 12 uker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja merker godt at man testet positiv tidlig, er som ett vondt år til 12 uker5+2 her i dag, så kjennes ut som en eeeeeevighet til 12 uker!
Uten tvil! Positiv test 9 dpo (3+2) her, så kjennes allerede ut som at jeg har vært gravid ekstremt lenge! Og så nervepirrende når vi stort sett alltid har mistet rundt 5 uker!Ja merker godt at man testet positiv tidlig, er som ett vondt år til 12 uker
Er en app som heter dreamdays. Er ingen babyapp men fin til nedtellingHvilken app bruker du her?
Jeg testet også positivt 3+2. Og tida til 5 uker er lang. Skal bli greit å komme til torsdag og 5 uker kjenner jegUten tvil! Positiv test 9 dpo (3+2) her, så kjennes allerede ut som at jeg har vært gravid ekstremt lenge! Og så nervepirrende når vi stort sett alltid har mistet rundt 5 uker!
Ikke alltid så heldig å være testetøs nei!Jeg testet også positivt 3+2. Og tida til 5 uker er lang. Skal bli greit å komme til torsdag og 5 uker kjenner jeg
Over halveis 6+3
Etter ul i går ble jeg flyttetfrwm til 31 Aug Det er jo også avhengig av syklus lengder osvHei Jeg må bare spørre, for ser at du skriver at du er 6+3. Du har termin 3.sept, og jeg har 4.sept. Jeg er bare 5+5. Har jeg regnet feil?
Etter ul i går ble jeg flyttetfrwm til 31 Aug Det er jo også avhengig av syklus lengder osv