Nedtelling til 12 uker!

12 fullgåtte veker idag! Hadde håpa at kvalmen skulle gå vekk no, men i staden har den tatt seg opp :(
 
12 fullgåtte veker idag! Hadde håpa at kvalmen skulle gå vekk no, men i staden har den tatt seg opp :(
Samme skjedde med meg.. Trodde den skulle gi seg, men nei da.. Og SÅ når jeg bikka 13 uker, så forsvant den :) gi det litt tid, håper det går over for deg også :)
 
12 fullgåtte veker idag! Hadde håpa at kvalmen skulle gå vekk no, men i staden har den tatt seg opp :(
Samme skjedde med meg.. Trodde den skulle gi seg, men nei da.. Og SÅ når jeg bikka 13 uker, så forsvant den :) gi det litt tid, håper det går over for deg også :)
Samme her! Er 12 fullgåtte uker idag, og har ikke kastet opp så mye som denne og forrige uke hele svangerskapet hittil. Men satser på det er et godt tegn :)
 
12 fullgåtte veker idag! Hadde håpa at kvalmen skulle gå vekk no, men i staden har den tatt seg opp :(

Helt likt for meg også, var verst mellom uke 11-13. Kvalmen kom ikke før i uke 10. Alle (lege, jordmor osv.) har virket så overrasket og sagt at det var da sen kvalme - som at de ikke tror på det liksom. Men når jeg leser rundt på nettet virker dette like vanlig som noe annet, synes det er rart at de legger frem kvalme etter uke 12 som uvanlig. Men håper selvfølgelig at den snart gir seg (er nå 15+4):)
 
Back
Topp