Nedtelling til 12 fullførte uker, og 2.trimester!

12 uker 20.januar :) Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, men heller at jeg har gått en milepæl om hjertet banker på tidlig ultralyd neste uke - da er jeg 7+2. Gleder meg som en unge på julaften, herlig herlig!
 
28 januar 12 uker. :) Håpe jeg kommer helt i mål. Er veldig redd for å miste igjen i SA. Så langt ingen blødninger. Er i dag 5+1. Mistet forrige gang i uke 8.
 
Jeg er 12 uker 3.2.15. Føler at det er en hel evighet til... Men har flere mål før det jeg da:) først og fremst å se et hjerte som banker 29.12. Jeg krysser fingrene for at det ikke dukker opp noen blødninger. Alle gode ting er tre, sies det. Jeg håper det <3
 
teller jeg riktig om jeg er nådd målet om 41 dager? :p
 
Her er det også 20.januar som er den store dagen! Termin er 4.august. Så da blir det første sjekk med jordmor akkurat på 12 uker =)
Gleder meg virkelig til å få de første 12 ukene overstått, og de største farene over.
 
Her er det også 20.januar som er den store dagen! Termin er 4.august. Så da blir det første sjekk med jordmor akkurat på 12 uker =)
Gleder meg virkelig til å få de første 12 ukene overstått, og de største farene over.
Jeg har termin 9 august og er 12 uker torsdag 22 januar, så du har nok noen dager før :D
 
Back
Topp