Nedtelling til 12 fullførte uker, og 2.trimester!

Janetz

Elsker forumet
Vet det er tidlig, men dette er en så viktig milepæl synes jeg, at den fortjener en laaang nedtelling! :)
 
Her har jeg 53 dager igjen, og tiden kunne ikke gått saktere! Godt vi har jul og nyttår til å distrahere oss litt ;)
 
41 dager igjen for meg også... Syns tiden går sakte!
 
48 dager:) er jo egentlig ikke sååå lenge, plutselig er julen her, så plutselig er den over, og så plutselig var vi godt inne i januar:D
 
43 dager her:) gikk i sneglefart fra 3+2 til 5+0, men i dag er jeg 5+6 og nå går det så "fort" at jeg glemmer hvor langt jeg er på vei :p 6+0 i morgen og ul på Fredag, helg som skal nytes også er man plutselig nærme uke 7 og kjempenærme jul og ferie og da er jeg plutselig uke 8! halvparten av julegavene gjenstår, de vanskeligste, så har nok å gjøre før jul:) etter jul, når jobben begynner igjen er jeg plutselig 9+4 og da er det bare å glede meg til 12 uker og disney on ice 12+1 :D
 
44 dager igjen til uke 12:) teller ned som bare det!
 
35 dagar igjen! 5 veker.. Heldige er vi som har jula midt oppi ventinga, då går tida så fort :)


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Har termin 29/6 :) så til søndag er jeg 12 uker :)
oki:) dette er august 2015 så ikke så rart du var så langt foran oss da:) måtte enten være en annen mnd eller glemt et tall:p
så herlig å være så nærme 12 uker:) har dere klart å holde dere? skal dere fortelle det til jul?
 
Vi fortalte det i uke 7 hehe da har jeg forvillet meg litt er på tlf og plutselig propper den tråden opp ;) Beklager det altså. Ska på tidlig ul til onsdag 17 des og vi gleder oss så mye ;) da er jeg 12+3 HÅPER og bli satt frem noen dager siden jeg har syklus på 25 dager :)
 
44 dager igjen, måtte dagene gå fort framover! :) heldigvis jul snart nå da, kanskje dagene går unna :p
 
Back
Topp