Nedtelling oul

wohoo, 47 timer igjen :D

Okei, jeg veit heller ikke når jeg ble gravid da jeg ikke har kontroll på mens. Vet eksakt når den var i mai men ikke etter det, husker ikke om jeg hadde det i juni heller. Sa dette til lege, men han gikk bare utifra en dato i juni. Så veldig spent når jeg kommer på oul om jeg er 16 eller 20 uker på vei nå, har ikke oul før 22. Okt, blir lange dager frem til det! :)
Du får vente å se :P er så rart å se den lille på skjermen er uvirkelig selv om vi har sett han :P jeg trodde først jeg hadde termin i slutten av mai, siden pillemens var 17. Mai xD håper du eg lengst mulig, kjedelig å bli satt tilbake bedre å bli satt frem, var litt nedfor når jeg var nesten 2 uker tilbake de trodde sist jeg var 16+ 6 mens jeg håpet på 18+ 3 :P de hadde store problemer med å få mål da men håper den 16+ 6 stemmer så jeg er 18+ 6 i morgen :P

Ååååh, bare 25 timer igjen på meg nå!!

Bare 2 timer igjen nå!!

15 dager.

2 uker. Dvs 14 dager igjen. Nå har til å med jentungen i hus startet å telle ned ☺

Last edited:
Var på oul for 2 uker siden - og var så heldig at vi fikk komme tilbake igjen for å ta resten av målene på lillegutt som vi ikke fikk til sist gang. I morgen kl 9 - gleder oss masse :-D

13 dager igjen. ....

Back
Topp