Nedtelling oul

24 <3 trenger at det går fort ;)
 
3 dager, men var på ultralyd ca 2 uker siden. Det var vist fortidlig :p
 
Hvordan får man tidlig oul? Bestiller man det selv privat, kan man spørre om det eller er det pga andre ting som de vil følge med på?
Venter første barnet i mars, så er veldig uvitende! :)
 
18... det går jaggu på ned.... :p
 
Hvordan får man tidlig oul? Bestiller man det selv privat, kan man spørre om det eller er det pga andre ting som de vil følge med på?
Venter første barnet i mars, så er veldig uvitende! :)
Legen sender henvisning. Men det er normalt å få time til OUL i uke 18-20. Etter uke 20 er det vanskeleg å beregne termin :)
 
Hvordan får man tidlig oul? Bestiller man det selv privat, kan man spørre om det eller er det pga andre ting som de vil følge med på?
Venter første barnet i mars, så er veldig uvitende! :)
Jeg sluttet på P- pillene i mai og da var det usikkert når jeg faktisk ble gravid. Jeg drev å regnet det ut son som man skal, men det blir feil når det liksom er en pillemens og ikke en vanlig menstruasjon. Viste ikke kordan min syklus var. Legen henviste meg til rutine ultralyd men når vi kom dit så var han mindre enn 17 uker så måtte komme tilbake :p
 
1 dag igjen :)
 
Jeg sluttet på P- pillene i mai og da var det usikkert når jeg faktisk ble gravid. Jeg drev å regnet det ut son som man skal, men det blir feil når det liksom er en pillemens og ikke en vanlig menstruasjon. Viste ikke kordan min syklus var. Legen henviste meg til rutine ultralyd men når vi kom dit så var han mindre enn 17 uker så måtte komme tilbake :p
Okei, jeg veit heller ikke når jeg ble gravid da jeg ikke har kontroll på mens. Vet eksakt når den var i mai men ikke etter det, husker ikke om jeg hadde det i juni heller. Sa dette til lege, men han gikk bare utifra en dato i juni. Så veldig spent når jeg kommer på oul om jeg er 16 eller 20 uker på vei nå, har ikke oul før 22. Okt, blir lange dager frem til det! :)
 
17 dager
 
15 dager :) Og nå gleder sambo seg til å hilse på lille skatten igjen :)
 
Back
Topp