Nedtelling OUL ❤️

23 dager igjen.
Da vil jeg være 19+5.
Syntes alle skal uke 17/18, mens jeg må vente til nært uke 20. :happy090
 
23 dager igjen.
Da vil jeg være 19+5.
Syntes alle skal uke 17/18, mens jeg må vente til nært uke 20. :happy090
Tror det bare har me hvor i landet man bor, er jo noen plasser i landet det er veldig travelt og da er det gjerne ofte lengre vente tid vist det er mangen som bor der og skal ha time :)
 
23 dager igjen.
Da vil jeg være 19+5.
Syntes alle skal uke 17/18, mens jeg må vente til nært uke 20. :happy090
Vi er flere som må vente lenger. På OUL er jeg 19+5. :)
 
Tror det bare har me hvor i landet man bor, er jo noen plasser i landet det er veldig travelt og da er det gjerne ofte lengre vente tid vist det er mangen som bor der og skal ha time :)

Ja sant, kan være det hos mange. Kan jo si at timen til oul fikk jeg allerede i uke 7, men kan jo være mange som skal på oul rundt denne tiden i juli, så er det jo også ferier.
Får trøste seg med at da er man ca halveis.
 
Ja sant, kan være det hos mange. Kan jo si at timen til oul fikk jeg allerede i uke 7, men kan jo være mange som skal på oul rundt denne tiden i juli, så er det jo også ferier.
Får trøste seg med at da er man ca halveis.
Det er sant :) fordelen men og komme i uke 19-20 er jo at man kan få litt tydeligere 3D bilder med hjem :Heartred
 
Ja, noen sykehus har det også :) mest vanlig og bruke 2D ultralyd. Men noen plasser vist man er henvist videre av medisinske argumenter, så er 3D ultralyd en del brukt :)
OK. Det har jeg ikke hørt om før. :)
 
Back
Topp