11 dager 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 19+4 når jeg skal, men enig med deg, føler de fleste skal mye tidligere23 dager igjen.
Da vil jeg være 19+5.
Syntes alle skal uke 17/18, mens jeg må vente til nært uke 20.![]()

Tror det bare har me hvor i landet man bor, er jo noen plasser i landet det er veldig travelt og da er det gjerne ofte lengre vente tid vist det er mangen som bor der og skal ha time23 dager igjen.
Da vil jeg være 19+5.
Vi er flere som må vente lenger. På OUL er jeg 19+5.23 dager igjen.
Da vil jeg være 19+5.
Tror det bare har me hvor i landet man bor, er jo noen plasser i landet det er veldig travelt og da er det gjerne ofte lengre vente tid vist det er mangen som bor der og skal ha time![]()
Det er santJa sant, kan være det hos mange. Kan jo si at timen til oul fikk jeg allerede i uke 7, men kan jo være mange som skal på oul rundt denne tiden i juli, så er det jo også ferier.
Får trøste seg med at da er man ca halveis.

3D fra sykehuset???Det er santfordelen men og komme i uke 19-20 er jo at man kan få litt tydeligere 3D bilder med hjem
![]()
Ja, noen sykehus har det også3D fra sykehuset???![]()
OK. Det har jeg ikke hørt om før.Ja, noen sykehus har det ogsåmest vanlig og bruke 2D ultralyd. Men noen plasser vist man er henvist videre av medisinske argumenter, så er 3D ultralyd en del brukt
![]()