Nedpress og kynnere

Jeg har hatt sånn med alle mine, og jeg har egentlig bare tenkt/oppfattet det som at ungene borrer seg lenger ned i bekkenet. Spesielt etter at de legger seg med hodet ned og sparker oppover har det blitt sånn.
Ja, og det er vel det de også gjør. Derav økt trykk mot bekkenbunnen :)

Klarte ikke gå på tur igår uten å føle at jeg holdt på å tisse på meg. Dette nedpresset er enormt :/

Klarte ikke gå på tur igår uten å føle at jeg holdt på å tisse på meg. Dette nedpresset er enormt :/

Har det akkurat likt, og noen ganger iler det til ned underlivet.., nesten vondt. Stikker til liksom. Mye nedpress og romstering langt nedi der.

Jeg har liksom ikke klart å finne ut om jeg har opplevd nedpress eller ikke, men ofte når jeg reiser meg opp eller går, så føles det ut som jeg plutselig blir ekstremt tissatrengt og må stoppe opp, vondt og ekkelt. Er det nedpress??

Nå gikk det opp et lys her! Det er nedpress jeg går og kjenner på hele dagen! Har ikke klart å beskrive det med ord, annet enn at det har vært veldig tungt veldig langt ned i bekkenet, og det kjennes ut som skjeden har konstant press i åpningen. Kjenner det spesielt når jeg setter meg på do :P kjenner disse stikningene hele dagen som om noen tukler oppi "der" med strikkepinner og det er så vondt at jeg må konsentrere meg for å ikke vise til andre at det er vondt :P hadde det ikke vært for at det blir så mye ekstra arbeid til neste år hadde jeg nok sykemeldt meg fra studiene fram til permisjon. Men er så innstilt på å få ting gjort nå så jeg slipper å begynne tidligere neste år :P

Nå om dagen føles det som om hodet til babyen er nede ved knærne. Skikkelig tyngdefølelse. Husker det var sånn sist også.

Blåbærtua: kan fint beskrives som skikkelig tissetrang, ja. Det er litt der det begynner. Har han hodeleie nå?

Nå om dagen føles det som om hodet til babyen er nede ved knærne. Skikkelig tyngdefølelse. Husker det var sånn sist også.

Blåbærtua: kan fint beskrives som skikkelig tissetrang, ja. Det er litt der det begynner. Har han hodeleie nå?
Ja, jeg tror jaggu han har funnet seg til rette med hodet ned!
Rumpe ved ribbeina på venstre side og føtter ved ribbeina på høyre side, slik jeg klarer å tolke det :)

Ja, jeg tror jaggu han har funnet seg til rette med hodet ned!
Rumpe ved ribbeina på venstre side og føtter ved ribbeina på høyre side, slik jeg klarer å tolke det :)
Får håpe han skrur seg godt ned nå da, og blir der :D

Back
Topp