Rumpa presser vel nedover den også? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, og det er vel det de også gjør. Derav økt trykk mot bekkenbunnenJeg har hatt sånn med alle mine, og jeg har egentlig bare tenkt/oppfattet det som at ungene borrer seg lenger ned i bekkenet. Spesielt etter at de legger seg med hodet ned og sparker oppover har det blitt sånn.
Klarte ikke gå på tur igår uten å føle at jeg holdt på å tisse på meg. Dette nedpresset er enormt :/
Ja, jeg tror jaggu han har funnet seg til rette med hodet ned!Nå om dagen føles det som om hodet til babyen er nede ved knærne. Skikkelig tyngdefølelse. Husker det var sånn sist også.
Blåbærtua: kan fint beskrives som skikkelig tissetrang, ja. Det er litt der det begynner. Har han hodeleie nå?
Får håpe han skrur seg godt ned nå da, og blir derJa, jeg tror jaggu han har funnet seg til rette med hodet ned!
Rumpe ved ribbeina på venstre side og føtter ved ribbeina på høyre side, slik jeg klarer å tolke det![]()
Det hadde vært helt suuuupert!Får håpe han skrur seg godt ned nå da, og blir der![]()