Ned i en sunnere bmi for brystreduksjon

Maddieh

Forumet er livet
Junibarna 2019
Heihei.
Da er tiden inne for at jeg skal gå ordentlig inn for dette.
Per idag er jeg 166 høy og veier 81,7 kg. Jeg må ned minst 10 kg, helst 13.
dette gjøres, ikke via slanking, men via en sunnere hverdag.
Jeg har pcos og fibromyalgi, for å gjøre ting verre.
Fått henvisning til gynekolog, time i september for å diskutere alternativene. Ett minimål er å ha gått ned 1,5 kg innen den timen. Nesten 3 mnd til, så bør være mulig. Men vi får se.
Grunnet sykdommer blir det muligens vanskeligere enn om jeg ikke hadde vært syk, men det hindrer meg ikke i å prøve.
Så målet blir å telle kalorier, og forbruke mer enn jeg inntar, får se hvordan det går.
Allerede kuttet mye på sukker og karbohydrater.

Jaja vi får se. Når jeg ikke målene fortsetter jeg å prøve.
 
Kan anbefale å få tak i metformin hos fastlegen, på grunn av pcosen. Det hjelper regulere blodsukkeret og kan hjelpe deg med vektnedgangen :)

Ellers, lykke til!
 
Det tar jeg allerede for å redusere sjansen for insulinintoleranse, takk :)
Supert! Kjenner flere med pcos som har hatt stor effekt av metformin i forbindelse med vektnedgang. Uheldigvis er det mange leger som ikke er behjelpelig med å skrive det ut til pcos-damer, så godt du har det tilgjengelig :Heartred
 
Supert! Kjenner flere med pcos som har hatt stor effekt av metformin i forbindelse med vektnedgang. Uheldigvis er det mange leger som ikke er behjelpelig med å skrive det ut til pcos-damer, så godt du har det tilgjengelig :Heartred
Vel jeg fikk det før graviditeten, og etter at ungen kom ut, vekten har holdt seg på ett stabilt område siden jeg fikk ungen min, lavere enn før jeg ble gravid, men for høyt uansett, altså jeg ser ikke så veldig stor ut, men innser jo at vekten er for høy. Så nå blir det å ta grep. Det som gjør det ekstra vanskelig er at det til tider er umulig å holde seg i aktivitet. Så må ta det meste på kostholdet!
 
Back
Topp