Ned i en sunnere bmi for brystreduksjon

Det har stoppet helt opp. Jeg mistenker at det er pga at dette er uke nr 3 av ferien til fysioterapeuten, som gjør at jeg ikke får trent som jeg skal. Håper det løsner seg iløpet av de neste 3 ukene en gang (tenker det kan ta så lang tid) når jeg kommer igang med trening 3 ganger i uka. Vi får se, får håpe det. Midlertidig så fortsetter jeg med lavkalori, og godt kosthold.
Vært hos gyn idag, tatt ultralyd og celleprøve, har en del cyster liggende, så må vurdere om jeg skal ta laparaskopi for å brenne de bort evt. jeg har også tatt blodprøver for å se om det er hormonimbalanse. Er det hormonimbalanse er det godt mulig jeg tar laparaskopi, for å prøve å rette opp. Siden flere barn er uaktuelt så er det ikke livsnødvendig.

Wow, bøyer meg i støvet! Veldig imponerende :)

Kommer en kirurg inn, etter at jeg har fastet og fått veneflon og sier at det ikke blir noe av operasjonen, det var ikke noe vits, kom ikke til å hjelpe og de setter opp time hos poliklinikk for å vurdere andre alternativer.. så får vi se da.

Jøss så det var en feil at du var satt opp til det da eller?

Jøss så det var en feil at du var satt opp til det da eller?
Jeg veit ikke, men jeg kommer inn der og er klar, også får jeg beskjed om at det ikke kommer til å hjelpe, de nekter å utføre og de skal se på andre alternativer. Cystene sitter fortsatt på eggstokkene da, så de får vel bare bli?

Jeg veit ikke, men jeg kommer inn der og er klar, også får jeg beskjed om at det ikke kommer til å hjelpe, de nekter å utføre og de skal se på andre alternativer. Cystene sitter fortsatt på eggstokkene da, så de får vel bare bli?
MERKELIG opplegg ass. De burde jo beklage oppriktig at de har klargjort og forberedt deg på operasjon også synes jeg

Kommer en kirurg inn, etter at jeg har fastet og fått veneflon og sier at det ikke blir noe av operasjonen, det var ikke noe vits, kom ikke til å hjelpe og de setter opp time hos poliklinikk for å vurdere andre alternativer.. så får vi se da.
Så utrolig uprofesjonelt! Du har jo blitt vurdert flere ganger før de har kommet til operasjonsdagen! Håper de finner en god løsning for deg ❤️

Back
Topp