Håper det fortsetter!Woho, supert!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det fortsetter!Woho, supert!![]()
Litt småstolt av at jeg har klart å bevare kalorirestriksjon, med søvnrestriksjon og følelsen av at alt går til helvete iht vektreduksjon egentligWow, bøyer meg i støvet! Veldig imponerende![]()
Lykke til .Skal opereres idag, så bestemte meg for å veie meg før det. 73,8men jeg har jo måtte ta klyx så kanskje ikke så rart
Kommer en kirurg inn, etter at jeg har fastet og fått veneflon og sier at det ikke blir noe av operasjonen, det var ikke noe vits, kom ikke til å hjelpe og de setter opp time hos poliklinikk for å vurdere andre alternativer.. så får vi se da.
Jeg veit ikke, men jeg kommer inn der og er klar, også får jeg beskjed om at det ikke kommer til å hjelpe, de nekter å utføre og de skal se på andre alternativer. Cystene sitter fortsatt på eggstokkene da, så de får vel bare bli?Jøss så det var en feil at du var satt opp til det da eller?
MERKELIG opplegg ass. De burde jo beklage oppriktig at de har klargjort og forberedt deg på operasjon også synes jegJeg veit ikke, men jeg kommer inn der og er klar, også får jeg beskjed om at det ikke kommer til å hjelpe, de nekter å utføre og de skal se på andre alternativer. Cystene sitter fortsatt på eggstokkene da, så de får vel bare bli?
Ja det syns jeg og.. Klyx er jo ubehagelig som f og..MERKELIG opplegg ass. De burde jo beklage oppriktig at de har klargjort og forberedt deg på operasjon også synes jeg
Så utrolig uprofesjonelt! Du har jo blitt vurdert flere ganger før de har kommet til operasjonsdagen! Håper de finner en god løsning for degKommer en kirurg inn, etter at jeg har fastet og fått veneflon og sier at det ikke blir noe av operasjonen, det var ikke noe vits, kom ikke til å hjelpe og de setter opp time hos poliklinikk for å vurdere andre alternativer.. så får vi se da.