Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Arwen uttales jo arven på norsk. Så det er et ganske vanlig ord også på norsk... W er en bokstav vi ikke uttaler annerledes enn v på norsk.
Dessuten tenker jeg som alle andre RINGENES HERRE. Fordi Tolkien fant opp det navnet for Rignenes Herre. Og jeg er absolutt ingen fan, men lot meg dra med på kino da de gikk da. De aller aller fleste i vår generasjon har nok sett de filmene.
Om jeg hører at er barn heter Arwen ser jeg automatisk for meg at foreldrene er veldig fan av Ringenes Herre. Sånne som sto i kø i kostymer...
Så av de to navnene holder jeg en knapp på Alena. Selv om jeg også der tenker på at det er et ord (alene på svensk. «Ensam och alena»)
Absolutt ikke. Arwen er ikke et navn som ble oppfunnet av Tolkien [emoji14] det er et navn som kommer fra Wales. Var veldig vanlig for mange mange mange år siden. [emoji14]Arwen uttales jo arven på norsk. Så det er et ganske vanlig ord også på norsk... W er en bokstav vi ikke uttaler annerledes enn v på norsk.
Dessuten tenker jeg som alle andre RINGENES HERRE. Fordi Tolkien fant opp det navnet for Rignenes Herre. Og jeg er absolutt ingen fan, men lot meg dra med på kino da de gikk da. De aller aller fleste i vår generasjon har nok sett de filmene.
Om jeg hører at er barn heter Arwen ser jeg automatisk for meg at foreldrene er veldig fan av Ringenes Herre. Sånne som sto i kø i kostymer...
Så av de to navnene holder jeg en knapp på Alena. Selv om jeg også der tenker på at det er et ord (alene på svensk. «Ensam och alena»)
Å! Det visste jeg ikkeAbsolutt ikke. Arwen er ikke et navn som ble oppfunnet av Tolkien [emoji14] det er et navn som kommer fra Wales. Var veldig vanlig for mange mange mange år siden. [emoji14]
Joda det har blitt mer vanlig etter at ringenes herre kom ut, men det kommer IKKE fra ringenes herre [emoji14]
De fleste navn i ringenes herre kommer fra Wales og IrlandÅ! Det visste jeg ikkeda lærte jeg noe nytt. Er så mange av navnene som er oppfunnet at jeg bare gikk ut fra at det også var det
Arwen uttales jo arven på norsk. Så det er et ganske vanlig ord også på norsk... W er en bokstav vi ikke uttaler annerledes enn v på norsk.