Navnetråd!

Her blir det nok Ellie om det er jente, gutt er vanskelig denne gangen men ender vel opp på noe der og etterhvert. God tid :cool:
 
Til jente er jeg ganske sikker på at vi blir enige om noe. Til gutt er det verre. Forslag til fine guttenavn på M? Jeg/vi liker Max, men av ulike årsaker tror jeg ikke det blir det. Andre aktuelle er Melvin, Marvin og Marlon for meg, usikker på hva samboer tenker. Tror ikke vi kommer til å snakke noe særlig om det før vi får vite kjønn.
 
Her er det lite diskusjon om navn, foreløpig.. Uansett forslag sier mannen nei :p hehe
Men, jeg vet jeg vil ha noe på 4 bokstaver :p
Både jeg og mannen har nemlig det.
Jentenavn er jeg forholdsvis sikker på ; Lily eller Ella (begge disse navnene er fra hans side)
Guttenavn syns jeg er vanskelig, så eneste der foreløpig er Emil.
Vi ønsker ikke noen sånne internasjonale navn (typ Liam, Leander osv)
 
Jeg tør ikke legge ut navn på barna mine da det er litt spesielle navn og lett gjenkjennelige :)
Jeg hadde et ønske om å bruke navnet Fjor hvis vi fikk gutt denne gangen. Men jeg feiger nok ut denne gangen også.. og nå må vi i tillegg finne 2 navn! DET blir vanskelig det!
 
Blåser litt liv i denne navnetråden nå som mange begynner å nærme seg å få vite kjønn - og noen vet jo allerede nå også :)
Jeg har mange jentenavnfavoritter, men guttenavn sliter jeg skikkelig med. Liker generelt korte navn på begge kjønn, og helst ikke de som er mest populære, som Emil, Liam, William, Lukas og i det landskapet. Det er fine navn, men vil ikke klinge så godt sammen med resten av familien :) Liker Peder, Bror, Trygve, men tror ikke det blir noen av dem hvis det skulle vise seg å være en guttebass. Noen andre forslag?
 
Last edited:
Blåser litt liv i denne navnetråden nå som mange begynner å nærme seg å få vite kjønn - og noen vet jo allerede nå også :)
Jeg har mange jentenavnfavoritter, men guttenavn sliter jeg skikkelig med. Liker generelt korte navn på begge kjønn, og helst ikke de som er mest populære, som Emil, Liam, William, Lukas og i det landskapet. Det er fine navn, men vil ikke klinge så godt sammen med resten av familien :) Liker Peder, Bror, Trygve, men tror ikke det blir noen av dem hvis det skulle vise seg å være en guttebass. Noen andre forslag?
Tobias, Aksel, Arthur, Max, Marvin og Mikkel har vi vært innom :)
 
Synes navn er så vanskelig! Men veldig gøy og sitte å diskutere. Vi vet ikke kjønn enda og mannen min liker Emma til jente, men jeg føler "alle" heter det selv om det er veldig fint! Gutte navn er vanskelig.
Navn vi har tenkt på er
Jente : Leah, Emilie, Milla
Gutt: Sebastian, Storm, Theodor
 
Blåser litt liv i denne navnetråden nå som mange begynner å nærme seg å få vite kjønn - og noen vet jo allerede nå også :)
Jeg har mange jentenavnfavoritter, men guttenavn sliter jeg skikkelig med. Liker generelt korte navn på begge kjønn, og helst ikke de som er mest populære, som Emil, Liam, William, Lukas og i det landskapet. Det er fine navn, men vil ikke klinge så godt sammen med resten av familien :) Liker Peder, Bror, Trygve, men tror ikke det blir noen av dem hvis det skulle vise seg å være en guttebass. Noen andre forslag?
Jeg har Brage og Vegar/Vegard på lista mi, samt Einar :)
 
Synes navn er så vanskelig! Men veldig gøy og sitte å diskutere. Vi vet ikke kjønn enda og mannen min liker Emma til jente, men jeg føler "alle" heter det selv om det er veldig fint! Gutte navn er vanskelig.
Navn vi har tenkt på er
Jente : Leah, Emilie, Milla
Gutt: Sebastian, Storm, Theodor
Jeg liker også Emma veldig godt, men synes også det er litt for vanlig.
 
Back
Topp