Her blir det nok Ellie om det er jente, gutt er vanskelig denne gangen men ender vel opp på noe der og etterhvert. God tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begge fine, men liker best BenjaminHva synes dere er finest av Benjamin og Johannes?
JohannesHva synes dere er finest av Benjamin og Johannes?
JohannesHva synes dere er finest av Benjamin og Johannes?
Ååå takkEmojier fra mobilen fungerer ikke her, du må bruke forumets egne smileyer. De finner du ved å trykke på de 3 prikkene ved siden av bildeopplastings-knappen på toppen av ruten der du skriver
Begge er fine, men har en Benjamin selv, og er fortsatt etter 15 år veldig glad for at jeg valgte det navnet! Dessuten er det ikke sååå mange som heter det heller.Hva synes dere er finest av Benjamin og Johannes?
Tobias, Aksel, Arthur, Max, Marvin og Mikkel har vi vært innomBlåser litt liv i denne navnetråden nå som mange begynner å nærme seg å få vite kjønn - og noen vet jo allerede nå også
Jeg har mange jentenavnfavoritter, men guttenavn sliter jeg skikkelig med. Liker generelt korte navn på begge kjønn, og helst ikke de som er mest populære, som Emil, Liam, William, Lukas og i det landskapet. Det er fine navn, men vil ikke klinge så godt sammen med resten av familien Liker Peder, Bror, Trygve, men tror ikke det blir noen av dem hvis det skulle vise seg å være en guttebass. Noen andre forslag?
Ja, Mikkel er muligens et alternativ her ogsåTobias, Aksel, Arthur, Max, Marvin og Mikkel har vi vært innom
Jeg har Brage og Vegar/Vegard på lista mi, samt EinarBlåser litt liv i denne navnetråden nå som mange begynner å nærme seg å få vite kjønn - og noen vet jo allerede nå også
Jeg har mange jentenavnfavoritter, men guttenavn sliter jeg skikkelig med. Liker generelt korte navn på begge kjønn, og helst ikke de som er mest populære, som Emil, Liam, William, Lukas og i det landskapet. Det er fine navn, men vil ikke klinge så godt sammen med resten av familien Liker Peder, Bror, Trygve, men tror ikke det blir noen av dem hvis det skulle vise seg å være en guttebass. Noen andre forslag?
Jeg liker også Emma veldig godt, men synes også det er litt for vanlig.Synes navn er så vanskelig! Men veldig gøy og sitte å diskutere. Vi vet ikke kjønn enda og mannen min liker Emma til jente, men jeg føler "alle" heter det selv om det er veldig fint! Gutte navn er vanskelig.
Navn vi har tenkt på er
Jente : Leah, Emilie, Milla
Gutt: Sebastian, Storm, Theodor
Ja, tenker jeg vil ha et navn som ikke er på topp 5Jeg liker også Emma veldig godt, men synes også det er litt for vanlig.
Ja, enig med det. Vil helst finne noe som ikke er så populært nå, men det er jo lettere sagt enn gjort.Ja, tenker jeg vil ha et navn som ikke er på topp 5