Navnetråd!

Gutt: ønsker meg en Iver, men mulig det blir en jr etter pappaen :laughing002

Jente: Førstemann skulle være en Iben om han ble jente, men da jenta kom så trumfet et annet navn. Nå har bestevenninna mi kalt sin for Iben, så jeg føler ikke jeg kan gjøre det jeg også :bag: Så på jente er vi altså helt blank, jeg finner ingen gode erstattere :grumpy:
 
Last edited:
Jeg har ei liste lang som et vondt år, både med gutte-og jentenavn :laughing002 Syns ikke det finnes så mange fine guttenavn, så der er lista kortere. Jentenavn derimot...

Noen av navnene:
Caspian, Jonathan, Viljar, Brage
Leonora/Leonore, Ylva, Vilma, Embla, Iben
 
Jeg jobber som lærer i grunnskolen, og selv om navn til egne barn vil gi en ny betydning/tilknytning til navnet, er det noen navn som bare ikke går for meg :hilarious:
Ah ja, har definitivt flere bekjente som gjør at mange navn er helt uaktuelle. Stakkars deg sånn sett, du har jo så mange at lista di blir ganske snever til slutt :laughing002
 
Ah ja, har definitivt flere bekjente som gjør at mange navn er helt uaktuelle. Stakkars deg sånn sett, du har jo så mange at lista di blir ganske snever til slutt :laughing002
Haha, neida, har jo stort sett veldig greie elever, så det er ikke sååå mange navn som er helt uaktuelle, bare noen ;)
 
Vi har litt lyst å holde oss til E-navn. Jente: Emma, Ella, Ellen, Eva, Elise, etc. Gutt: Emil, Elias, Eliah.. Har ikke like mange på guttelista. Der må vi nok bryte ut av bokstaven E. :hilarious: Men for alt vi vet blir det bare helt andre navn. Det blir et navn som passer i alle fall!
 
Vi har litt lyst å holde oss til E-navn. Jente: Emma, Ella, Ellen, Eva, Elise, etc. Gutt: Emil, Elias, Eliah.. Har ikke like mange på guttelista. Der må vi nok bryte ut av bokstaven E. :hilarious: Men for alt vi vet blir det bare helt andre navn. Det blir et navn som passer i alle fall!
Eva synes jeg er et veldig fint navn som blir brukt for lite❤️