Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja men da sier du bare JEG MÅ FØDE også er den diskusjonen lagt dødJeg liker Oliver super godt, men samboer hater det…
Ah ja, har definitivt flere bekjente som gjør at mange navn er helt uaktuelle. Stakkars deg sånn sett, du har jo så mange at lista di blir ganske snever til sluttJeg jobber som lærer i grunnskolen, og selv om navn til egne barn vil gi en ny betydning/tilknytning til navnet, er det noen navn som bare ikke går for meg
Haha, neida, har jo stort sett veldig greie elever, så det er ikke sååå mange navn som er helt uaktuelle, bare noenAh ja, har definitivt flere bekjente som gjør at mange navn er helt uaktuelle. Stakkars deg sånn sett, du har jo så mange at lista di blir ganske snever til slutt
Eva synes jeg er et veldig fint navn som blir brukt for liteVi har litt lyst å holde oss til E-navn. Jente: Emma, Ella, Ellen, Eva, Elise, etc. Gutt: Emil, Elias, Eliah.. Har ikke like mange på guttelista. Der må vi nok bryte ut av bokstaven E. Men for alt vi vet blir det bare helt andre navn. Det blir et navn som passer i alle fall!
EnigEva synes jeg er et veldig fint navn som blir brukt for lite
Hvilke bokstaver kan være aktuelle for mellomnavnet da, annet enn N?Vi har navnene klare; Ronja eller Ravn. Men om det blir en jente så må vi ha et mellomnavn også, og der sliter jeg litt.
De andre jentene våre er delvis oppkalt etter andre familiemedlemmer, så storesøster har fornavn V og mellomnavn L, og lillesøster har T og H. Men jeg klarer ikke finne noe som passer til Ronja, som skal høre sammen med bokstaver fra andre i familien Samboerns mellomnavn er Nikolai, så jeg har tenkt på Ronja Nikoline. Men det likte han ikke
Så da står jeg fast.
Hmm så rart det blir når smilyene ikke blir med. Hmm.Hannah om det er jente. Alltid likt det navnet. Og mulig Noelle som mellomnavn. Hannah Noelle Gutt er klart. Det blir oppkalling fordi jeg føler sterkt for at denne personen fortjener det Ikke helt vanlig barne-navn nå fortiden så ønsker ikke å dele ennå da denne personen ikke vet jeg er gravid ennå
Ja enig! Det er et så enkelt, men fint navn!Eva synes jeg er et veldig fint navn som blir brukt for lite
Emojier fra mobilen fungerer ikke her, du må bruke forumets egne smileyer. De finner du ved å trykke på de 3 prikkene ved siden av bildeopplastings-knappen på toppen av ruten der du skriverHmm så rart det blir når smilyene ikke blir med. Hmm.