Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en haug med navn vi er halvveis enige i, som vi ville ha på liste. Per dags dato er det faktisk 26 av hver! En del av diss kan sikkert strykes, da vi ble enige om disse etter et par flasker vin i sene sommernetter!![]()
Ønsker oppkalling. Begynner å tenke mer på navn etter oul tror jeg. For tidlig å diskutere navn foreløpig![]()
Kanskje se på norrøne jentenavn da?Vi har også hatt veldig lange lister, eller jeg harhan liker nesten ingen navn, men han falt helt for guttenavnet Odin og har grodd veldig på meg i det siste så blir nok helt klart det om det blir en gutt
![]()
Så vil jeg ha et jentenavn som står litt i stil, så om dette ikke blir gutt så kan vi kanskje bruke det om vi får gutt neste gang![]()
Men er ikke lett å finne navn sammen med en mann som sier nei til alle navn jeg foreslår og ikke kommer på noen selvhehe
Men han er nesten enig med ett par av jentenavnene jeg har foreslått så har de på lista til nå![]()
Vel etter så mange år med prøverør så har vi for lengst funnet navn jahar ett jentenavn klart og ett guttenavn og de har vært diskutert og vurdert så mange ganger disse årene at det er helt avklart at det er de navnene som skal brukes
hehe....
Kanskje se på norrøne jentenavn da?
Embla, Frøya, Saga osv?![]()
Vi har det også litt sånnhar guttenavnet helt klart og vært det en stund, men jentenavnet tar tid
tror vi har blitt enige nå da
![]()