Navn?

Begge mine starter på E, men tenkte å kanskje bryte rekka :) Er såååå mange fine navn på E.
Jeg kunne tenkt meg Emmy eller Emily, men mannen synes ikke den Y-en er no fin.. jeg forstår ikke helt det argumentet, men .. :bored: :p
Jeg var også lenge på Emily :D Nå er jeg på Ellinor og Elliot(gutt da) :p men også Wilma og Agnes :hilarious:

Har tenkt masse på disse 3-4 dagene jeg har lurt på om jeg faktisk er gravid igjen:rolleyes:
Jeg har flere på «lista», tror ikke mannen er enig i alle.. og jeg fikk siste ord sist:p
Så får se etterhvert.. litt kjedelig med guttenavnet vi har lyst på, da det er oppkalling og noen andre i familien tok det i fjor:eek:

Vi har forresten dobbeltnavn på de 2 andre med samme bokstav i for-og mellomnavn så blir vrient om vi skal bryte den elr ikke :angelic:

Vi har hatt jente navn mer eller mindre klart siden vi begynte å prøve. Blir oppkalt direkte fra en oldemor, indirekte fra en annen oldemor og tippoldemor:love7

værre med guttenavno_O Vi har 3 gutter tilsammen fra før, så vil gjerne at det skal klinge litt med dem;)

Forrige gang fikk ikke lillebror navn før han var fire uker. Vi får prøve å være klare til termin denne gang:D

Jentenavnet er klart her om det blir en jente, men sliter skikkelig med guttenavn. Vil helst ha et navn på K, men det må være mulig å si det på alle språk. Setter stor pris på forslag:hilarious:

Jentenavnet er klart her om det blir en jente, men sliter skikkelig med guttenavn. Vil helst ha et navn på K, men det må være mulig å si det på alle språk. Setter stor pris på forslag:hilarious:
Kevin
Kristian
Kristoffer
Ketil

Jentenavnet har vært klart siden vi ventet første. Blir det jente så blir hun oppkalt etter min farmor ❤️ Blir det en gutt til så sliter vi litt

Sånn reint teoretisk sett kan alle navn seiast på alle språk :cool: sjølv ein franskmann kan læra seg å sei Kåre ;)
Men eg skjønne ka du meine likavell altså :happy:

Klaus e kult :)

På lista over jentenavn har vi Linnea, Ellinor og Sofia.

Guttenavn er mer vrient.. Matheo er fint.

Har en gutt fra før, og alle klinger bra sammen med navnet hans.

På lista over jentenavn har vi Linnea, Ellinor og Sofia.

Guttenavn er mer vrient.. Matheo er fint.

Har en gutt fra før, og alle klinger bra sammen med navnet hans.
Vi har Matheo hvis det er gutt! Jente navnet er mye mer vrient for oss :p

Har noen i tankene, men får se etterhvert. Uansett får ikke svigermor vite før fødsel, sist klaget hun over navnet :p

Min mormor klagde også. Hun nektet konsekvent å skrive navnet han riktig på alle kort/brev, og hun ga han navnet Amandus fra før han ble født. For det mente hun han burde hete.:hilarious:

Min mormor klagde også. Hun nektet konsekvent å skrive navnet han riktig på alle kort/brev, og hun ga han navnet Amandus fra før han ble født. For det mente hun han burde hete.:hilarious:
Haha! Så ille var ikke hun heldigvis. Når hun først fikk høre navnet igjen når han var født var det fint og passet

Her blir det Viola Elisabeth om det blir jente(oppkalt etter svigermors og min mors mellomnavn)

Gutt er vi litt usikre på, men jeg har blitt ganske svak for Vilgot Johan de siste årene. Johan som mellomnavn og en min etter min far, svigerfar og min mann som alle heter noe av den varianten. Ellers er Elliot aktuelt.

Her blir det Viola Elisabeth om det blir jente(oppkalt etter svigermors og min mors mellomnavn)

Gutt er vi litt usikre på, men jeg har blitt ganske svak for Vilgot Johan de siste årene. Johan som mellomnavn og en min etter min far, svigerfar og min mann som alle heter noe av den varianten. Ellers er Elliot aktuelt.
Elliot er på min topp 3 :D

Back
Topp