Navn?

Elsker Kornelia om jente, men mannen er ikke enig :angelic: Guttenavn sliter vi litt mer med :happy:
 
Jentenavn har vi klart (har også jente fra før), guttenavn er vi usikre på/uenig om.. Så det blir sikkert gutt :hilarious:
 
Jentenavn skal vi klare. Det er verre med guttenavn.
 
Her blir det Viola Elisabeth om det blir jente(oppkalt etter svigermors og min mors mellomnavn)

Gutt er vi litt usikre på, men jeg har blitt ganske svak for Vilgot Johan de siste årene. Johan som mellomnavn og en min etter min far, svigerfar og min mann som alle heter noe av den varianten. Ellers er Elliot aktuelt.

Uttales Viola med V eller F? :)
 
Vi har bestemt gutte navn da vi vil følge generasjonen med navnet til herrene på samboer sin side men ønsker dobbelt navn med det er vanskelig. Men Harald hverfall men hva passer fint med det da?
 
Her blir det sannsynligvis noe norsk og gammelt, som Olav, Sigurd, Lavrans, Magne, Astrid, Ragnhild, Tyra, Sigrid osv. Det er slike navn vi liker begge to.

Men vi har en vill outsider etter mannens farmor: Benny! :hilarious: Jepp, ikke så vanlig, men før i tiden ble det også brukt som jentenavn. Blir vel litt i samme gate som Tone Damlis Billie, men tviler egentlig på at vi går for det, hehehe.
 
Vi tror vi har navn klart, vi har jo tenkt og snakket om navn i nesten 2 år :hilarious:
Har to barn fra før med navn på E, men det blir mest sannsynlig A på nestemann.
Ailo + et navn til hvis det blir gutt og Ariel + et navn til hvis det blir jente :)
 
Jentenavnet er klart her om det blir en jente, men sliter skikkelig med guttenavn. Vil helst ha et navn på K, men det må være mulig å si det på alle språk. Setter stor pris på forslag:hilarious:

Jeg synes Kieran er veldig fint. Det er ett Irsk gutte navn og kan også skrives med C. Veldig let å uttale på alle språk.
 
Jeg liker best Abel som guttenavn... Foreslo det sist også, men mannen er ikke enig...:smiley-angry017 Elsker sånne gamle navn..:Heartred
 
Vi hadde en forkortet liste på gutte- og jentenavn til forrige fødsel, og brukte det ene guttenavnet. I teorien burde vi derfor være halvklare, men det er jo så koselig å snakke om navn, at det kan hende vi må kjøre listeleken på ny og se hva vi kommer frem til. Vil uansett ha noen alternativer for begge kjønn som vi kan prøve litt på den som kommer :Heartpink
 
Ask om det blir gutt, når det kommer til jentenavn har vi en hel liste, kan bli vanskelig å velge :rolleyes:
 
Vi har tenkt på Frida og Hjalmar ❤️
Syns det er koselige navn :)
 
Vi tenker Elly på jente :) Min oldempr het det, men blir ikke oppkalt spesifikt etter hemne.
Guttenavn sliter vi med :oops:
 
Back
Topp