Jeg var også lenge på EmilyBegge mine starter på E, men tenkte å kanskje bryte rekkaEr såååå mange fine navn på E.
Jeg kunne tenkt meg Emmy eller Emily, men mannen synes ikke den Y-en er no fin.. jeg forstår ikke helt det argumentet, men ..![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var også lenge på EmilyBegge mine starter på E, men tenkte å kanskje bryte rekkaEr såååå mange fine navn på E.
Jeg kunne tenkt meg Emmy eller Emily, men mannen synes ikke den Y-en er no fin.. jeg forstår ikke helt det argumentet, men ..![]()
![]()

En skulle nesten tro det av og tili alle dager? høres ut som en 2-åring

Veeldig fineOlav om det er gutt og agnes om det blir jentehar vært klar i flere år
![]()

KevinJentenavnet er klart her om det blir en jente, men sliter skikkelig med guttenavn. Vil helst ha et navn på K, men det må være mulig å si det på alle språk. Setter stor pris på forslag![]()
Jentenavnet er klart her om det blir en jente, men sliter skikkelig med guttenavn. Vil helst ha et navn på K, men det må være mulig å si det på alle språk. Setter stor pris på forslag![]()

Vi har Matheo hvis det er gutt! Jente navnet er mye mer vrient for ossPå lista over jentenavn har vi Linnea, Ellinor og Sofia.
Guttenavn er mer vrient.. Matheo er fint.
Har en gutt fra før, og alle klinger bra sammen med navnet hans.
Har noen i tankene, men får se etterhvert. Uansett får ikke svigermor vite før fødsel, sist klaget hun over navnet![]()

Vi har Matheo hvis det er gutt! Jente navnet er mye mer vrient for oss![]()
Haha! Så ille var ikke hun heldigvis. Når hun først fikk høre navnet igjen når han var født var det fint og passetMin mormor klagde også. Hun nektet konsekvent å skrive navnet han riktig på alle kort/brev, og hun ga han navnet Amandus fra før han ble født. For det mente hun han burde hete.![]()
Elliot er på min topp 3Her blir det Viola Elisabeth om det blir jente(oppkalt etter svigermors og min mors mellomnavn)
Gutt er vi litt usikre på, men jeg har blitt ganske svak for Vilgot Johan de siste årene. Johan som mellomnavn og en min etter min far, svigerfar og min mann som alle heter noe av den varianten. Ellers er Elliot aktuelt.
Kevin
Kristian
Kristoffer
Ketil