Her er vi helt blanke på navn.. På hu eldste her var navnet klart før fødsel, mens guttungen var navnløs til han var 3 uker gammel, da bare bestemte jeg meg for et navn, å slik ble det. Begge kler heldigvis navnene sine bra, og syns de passer sammen.. Men tror det blir enda vanskeligere nå

Da vi skulle ha datteren vår laget jeg en liste med mange navn og han stod for elimineringen. Til slutt satt vi igjen med to navn. Omtrent rett etter hun var kommet, stod han klar med telefonen og spurte om han skulle skrive navnet han bestemte seg for, at hun var kommet. Jeg var selvsagt helt i svime og sa ja
Men er veldig fornøyd med navnet og det passer henne perfekt

så det vil vi unngå, men det er ikke så viktig for meg at navnet må kunne uttales på både engelsk og norsk for det finner alltids utlendingene en løsning på. Mitt navn er ikke så engelsk-vennlig, men har vært helt uproblematisk å bo 10 år i utlandet.
Det er ikke lett det der. Har til og med hørt om dem som har vært HELT enige, meldt inn navnet og har måtte gå inn å endre det mange uker senere. Fordi de ikke klarte å slå seg til ro med det
Vil gjerne at navnet klinger med navnet til storebror og jeg vil at det skal være Ok å uttale på engelsk også. Godt det er en stund til, for nå kommer jeg ikke på et eneste aktuelt navn! 
Venter med å tenke mer på navn til vi får vite kjønn.