Navn

Trekløver ☘️

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Har noen av dere begynt å tenke på navn? Syns det er fint med litt tidsfordriv mens man venter på at ukene skal fly unna :p
Men dette blir mitt 4.barn så det blir bare vanskeligere og vanskeligere med navn :)
 
Har noen av dere begynt å tenke på navn? Syns det er fint med litt tidsfordriv mens man venter på at ukene skal fly unna :p
Men dette blir mitt 4.barn så det blir bare vanskeligere og vanskeligere med navn :)
Jeg har så vidt begynt å tenke på navn. Dette blir vårt andre barn, og jeg synes det var kjempevanskelig med første, så antakelig lurt å begynne tidlig :hilarious:
 
Å gud, nei! Erfaringsmessig er det vanskelig nok å bli enige om et navn, så vi venter med den diskusjonen til vi vet kjønn litt mer sikkert :hilarious: sto igjen med to navn på fødestua sist
 
Har egentlig hatt navn klart i et halvår :p kan jo hende det endrer seg når vi får vite kjønn så klart, men jeg er nesten stålbestemt på hva jentenavnet skal være om det blir jente :)
 
Å gud, nei! Erfaringsmessig er det vanskelig nok å bli enige om et navn, så vi venter med den diskusjonen til vi vet kjønn litt mer sikkert :hilarious: sto igjen med to navn på fødestua sist
Hehe, ja. Er lettere å fokusere når man vet om man skal lete etter jentenavn eller guttenavn. Mannen her når vi skulle få nr 2 så sa han det navnet han ønska rett før hu blei født å i mitt svake øyeblikk så sa jeg ja :p Men er veldig glad for det nå da. Elsker navnet hennes :)
 
Har ett jentenavn, men guttenavn blir vanskelig. Har 2 gutter fra før så håper jo på jente må, selvom jeg vet det blir gutt
 
Eg tør ikkje tenke på namn før eg veit meir om korleis dette går. Men eg gler meg veldig til eg evt kjem dit, eg har så lyst til å kaste meg ut i planlegging og forventning!
 
Så spennende:) Har du guttenavnet også klart?:)
Ja nogenlunde. Vi har et navn vi begge liker men det er ikke like "bestemt" som jente navnet.
Det må være et navn som uttales nogenlunde likt på både engelsk og norsk så blir litt utfordrende da. :p
 
Eg tør ikkje tenke på namn før eg veit meir om korleis dette går. Men eg gler meg veldig til eg evt kjem dit, eg har så lyst til å kaste meg ut i planlegging og forventning!
Har det litt på samme måte. Tør ikke begynne å tenke navn, blir så mye mer virkelig hvis det skal gå galt føler jeg. Så vi venter nok til etter ordinær UL.
 
Sist gang så begynte vi med navn etter vi vet kjønn. Da fikk vi lov å velge 3 stk hver, slik at vi hadde en liste på 6 navn. Lettere å velge blant de. Vi gikk for et veldig spesielt navn, så nå føler vi at vi må lage et tilsvarende navn. Spent på kjønn nå :hilarious:
 
Vi har drodlet litt med navn, men venter til etter vi vei kjønn før vi begir oss ordentlig ut på navnejakt
 
Syns det er lettere å ta den diskusjonen når vi vet kjønn. Håpe på gutt denne gangen siden vi har to jenter fra før, men trur nok det blir ei jente til.
 
Syns det er lettere å ta den diskusjonen når vi vet kjønn. Håpe på gutt denne gangen siden vi har to jenter fra før, men trur nok det blir ei jente til.
Helt klart lettere da ja. Jeg har 3 jenter, så er veldig spent på hva som skjuler seg i magen denna gangen.
 
Vi har jentenavn klart, men om det blir gutt (som jeg tror det blir) blir det vanskelig. Får vente til etter oul før vi begir oss ut på navnejakten. Er jo en mulighet for at det blir jente og at vi slipper :)
 
Har jentenavn, men ikke guttenavn. Er så innmari kvalm, mye mer enn ved forrige (vellykkede) svangerskap, så satser på at det er ei jente. (Det gjorde jeg forsåvidt sist også, og ble ganske sjokka da jordmor sa «Her ser æ en penis! Og æ ser en pung!!»)
 
Har ikke begynt å tenke på det enda. Vi hadde mange navn på lista sist, så får se om det ikke kanskje blir noen av de. Er jo så vanskelig, tror det blir lettete å se for seg når vi vet kjønn :)
 
Vi har jentenavn klart, men om det blir gutt (som jeg tror det blir) blir det vanskelig. Får vente til etter oul før vi begir oss ut på navnejakten. Er jo en mulighet for at det blir jente og at vi slipper :)
Akkurat sånn her også ;)
 
Back
Topp