Navn!

Jentenavn har vi klart, og det blir i så fall oppkalling etter min farmor. Det er kort og fint, og ligner andre jentenavn jeg alltid har likt - som Oda, Ada, Astrid og Liv.

Guttenavn har vi ikke spikret ennå, men jeg er glad i navnene Konrad og Anton. Og jeg har på følelsen at vi får enda en gutt! :)
 
Har så vidt lekt med navnetanken men er langt ifra noe seriøse forslag o_O
Må bruke litt tid på å kjenne etter hvem der er inni der... minstesøster fikk ikke navn før etter fødselen.. broren hennes var "bobbo" til han var 5 mnd :hilarious: Tenker ikke vente like lenge denne gangen :hilarious:
 
Vi ble etter stor diskusjon enige om navn før vi mistet sist, så vi har bare bestemt oss for å beholde de navnene ☺️
Jente:
Linnea (ville egentlig ha Lea, men et godt vennepar av hos ga det navnet til datteren sin, og da skal ikke vi stjele det fra dem)
Reservenavn om det blir tvillinger:
Emma

Gutt:
Erik (elsker hvordan navnet uttales med en pen bergensk dialekt slik som i den lille havfruen)
Reservenavn om det blir tvillinger:
Nicolai eller Håkon (ikke helt bestemt oss der fordi vi forbinder det ene navnet med en jodel og det andre med en kollega )

Herregud akkurat samme har vi tenkt på! Linnea som jeg elsker og Erik er «slektsnavn» :wideyed:
 
Herregud akkurat samme har vi tenkt på! Linnea som jeg elsker og Erik er «slektsnavn» :wideyed:
Ja det er så fine navn, og hvert fall Linnea kjenner vi ingen som heter (jobbet lenge med den). Har på følelsen av at det er en jente så jeg kaller henne for Linnea av og til, så spennende å se om jeg får rett ☺️
 
Vi har kun jente navn men usikker på om det blir der uansett siden det er veldig likt eldste sitt navn. Vi er skikkelig dårlige på guttenavn og trenger nok hjelp hvis det blir en gutt til.
 
Back
Topp