Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper mange vil siden vi ikke har peiling på hva vi skal kalle ungenNoen som har lyst til å dele navn dere har tenkt på?
Vi er så kjipe at vi holder navnene våre hemmelig. [emoji85]
Hvordan i all verden kan dere være sikre på at det er ei jente? Svigermor var skråsikker på at jeg skulle få gutt forrige graviditet (guttemage, fin hud osv osv) men på OUL fikk vi vite at det var ei jente.Vi har kun ett navn og er skrå sikre på at det blir jente
Da skal hun i så fall hete Hayden <3 (uttales: heydn)
Bare en følelse vi skal til organrettet ul på tirsdag så vi får ganske sikkert vite kjønn da. Så vi aner jo ikke. Men navnet har vi hatt lenge før jeg ble gravid blir det gutt, så blir det guttHvordan i all verden kan dere være sikre på at det er ei jente? Svigermor var skråsikker på at jeg skulle få gutt forrige graviditet (guttemage, fin hud osv osv) men på OUL fikk vi vite at det var ei jente.
Så man vet aldri. Jeg tror ikke på at man kan føle det på seg eller at magen er forskjellig heller da men lot meg likevel «overtale» av svigermor til å tro jeg venta gutt og ble skikkelig overraska på ultralyden
Skjønner jeg skal også på organrettet UL på tirsdag! Men, har lest at de som oftest ikke kan se kjønn da? At det bare er av og til de kan se det, avhengig av hvordan babyen ligger osv. Har flere venner som var på flere ultralyder, inkludert OUL, uten at de noensinne klarte å se kjønnet.Bare en følelse vi skal til organrettet ul på tirsdag så vi får ganske sikkert vite kjønn da. Så vi aner jo ikke. Men navnet har vi hatt lenge før jeg ble gravid blir det gutt, så blir det gutt
Alle jeg kjenner som har vært hos han jeg skal til, har fått vite kjønn hvertfall så vi får se. Får vi ikke vite, er det absolutt ingen krise. Jeg gleder meg bare til å se at alt er bra.Skjønner jeg skal også på organrettet UL på tirsdag! Men, har lest at de som oftest ikke kan se kjønn da? At det bare er av og til de kan se det, avhengig av hvordan babyen ligger osv. Har flere venner som var på flere ultralyder, inkludert OUL, uten at de noensinne klarte å se kjønnet.
Men det er jo absolutt en mulighet. Så gøy om vi får vite det på tirsdag
Jeg har en Lukas fra før.. så det må liksom passe sammen.. liker ikke sånne navn som Trym, Brage, Viljar osv Blir helt feil i mitt hode. Men jeg er helt blank på navn altså.. godt man har god tid..
Alle jeg kjenner som har vært hos han jeg skal til, har fått vite kjønn hvertfall så vi får se. Får vi ikke vite, er det absolutt ingen krise. Jeg gleder meg bare til å se at alt er bra.