Navn

Guttenavnene våre er Jacob, Emrik og Elias :) jentenavnene er Thea, Olivia, Maren og Nikoline :)

Guttenavn Imre :happy:

Last edited:
Joachim eller Pernille [emoji2] Må tenke litt mere på navn om d blir gutt [emoji28]

Jeg har en Lukas fra før.. så det må liksom passe sammen.. liker ikke sånne navn som Trym, Brage, Viljar osv :rolleyes: Blir helt feil i mitt hode. Men jeg er helt blank på navn altså.. godt man har god tid..

Guttenavn: William, Jonathan, Jesper, Abel.
Jentenavn: Aleah, Vilje, India, Josefine.
Disse har jeg tenkt litt på [emoji16]

Har ikke bestemt oss enda (venter til etter OUL når vi vet kjønn) men ville aldri delt navn på åpent forum :) bare på skjult. Vi velger ikke topp-10-navn så da blir det mye lettere å skjønne hvem vi er for folk som kjenner oss og tilfeldigvis leser her inne.

Men jeg kommer nok til å dele navnet på skjult gruppe når den tid kommer :) (etter fødselen vil jeg tro. Sånn gjorde vi det sist)

Jeg er ikke redd for at noen skal «stjele»navnene vi velger. For det første vet jeg ikke om noe annet barn som heter det samme som dattera mi, eller om noen som har blitt oppkalt etter henne. Folk bare «...Åja!» da vi fortalte hva hun skulle hete, hahaha. Selv om vi begge synes det er et nydelig navn. Tror bare mange synes navn som ikke er på topp 10 lista ikke er fine, men ikke alle kan gå rundt og hete Emilie, Nora, Noah og Emilian heller :p hehe.

Og om noen velger et navn vi har valgt synes vi bare det er kjempehyggelig :)

Last edited:
Vi har kun ett navn og er skrå sikre på at det blir jente :p

Da skal hun i så fall hete Hayden <3 (uttales: heydn)

Vi har kun ett navn og er skrå sikre på at det blir jente :p

Da skal hun i så fall hete Hayden <3 (uttales: heydn)
Hvordan i all verden kan dere være sikre på at det er ei jente? :) Svigermor var skråsikker på at jeg skulle få gutt forrige graviditet (guttemage, fin hud osv osv) men på OUL fikk vi vite at det var ei jente.

Så man vet aldri. Jeg tror ikke på at man kan føle det på seg eller at magen er forskjellig heller da :P men lot meg likevel «overtale» av svigermor til å tro jeg venta gutt og ble skikkelig overraska på ultralyden

Hvordan i all verden kan dere være sikre på at det er ei jente? :) Svigermor var skråsikker på at jeg skulle få gutt forrige graviditet (guttemage, fin hud osv osv) men på OUL fikk vi vite at det var ei jente.

Så man vet aldri. Jeg tror ikke på at man kan føle det på seg eller at magen er forskjellig heller da :p men lot meg likevel «overtale» av svigermor til å tro jeg venta gutt og ble skikkelig overraska på ultralyden
Bare en følelse :) vi skal til organrettet ul på tirsdag så vi får ganske sikkert vite kjønn da. Så vi aner jo ikke. Men navnet har vi hatt lenge før jeg ble gravid :) blir det gutt, så blir det gutt :)

Jeg tenker vi må ha en del alternativer. Har hørt flere historier der foreldre har bestemt navn, så kommer babyen, også er navnet bare helt feil :p så om den lille får navn før eller med en gang etter fødsel er jeg ikke så sikker på. :)
Uansett synes jeg jentenavn er vanskeligst. Liker virkelig ikke sånne sukkersøte jente navn :rolleyes:

Bare en følelse :) vi skal til organrettet ul på tirsdag så vi får ganske sikkert vite kjønn da. Så vi aner jo ikke. Men navnet har vi hatt lenge før jeg ble gravid :) blir det gutt, så blir det gutt :)
Skjønner :) jeg skal også på organrettet UL på tirsdag! Men, har lest at de som oftest ikke kan se kjønn da? At det bare er av og til de kan se det, avhengig av hvordan babyen ligger osv. Har flere venner som var på flere ultralyder, inkludert OUL, uten at de noensinne klarte å se kjønnet.

Men det er jo absolutt en mulighet. Så gøy om vi får vite det på tirsdag :D

Skjønner :) jeg skal også på organrettet UL på tirsdag! Men, har lest at de som oftest ikke kan se kjønn da? At det bare er av og til de kan se det, avhengig av hvordan babyen ligger osv. Har flere venner som var på flere ultralyder, inkludert OUL, uten at de noensinne klarte å se kjønnet.

Men det er jo absolutt en mulighet. Så gøy om vi får vite det på tirsdag :D
Alle jeg kjenner som har vært hos han jeg skal til, har fått vite kjønn hvertfall :) så vi får se. Får vi ikke vite, er det absolutt ingen krise. Jeg gleder meg bare til å se at alt er bra. :)

Jeg har en Lukas fra før.. så det må liksom passe sammen.. liker ikke sånne navn som Trym, Brage, Viljar osv :rolleyes: Blir helt feil i mitt hode. Men jeg er helt blank på navn altså.. godt man har god tid..

Hva med Emil, Lukas er hesten til Emil i lønneberget nemlig [emoji23][emoji7]‍♀️

Alle jeg kjenner som har vært hos han jeg skal til, har fått vite kjønn hvertfall :) så vi får se. Får vi ikke vite, er det absolutt ingen krise. Jeg gleder meg bare til å se at alt er bra. :)

Er det Jessheim du skal til :D? Da er det ingen tvil, du får vite kjønn hihi.. var forresten likt her, hadde så utrolig følelse på jente (bRe turte ikke «håpe») og eneste navnet vi forelsket oss HELT i var et jentenavn, og jaggu ble det jente <3

Back
Topp