Lykkespire<3 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sensommerbarna 2016 Junilykke2018 14 Jan 2018 #41 Smokk@ skrev: Her foreslo sønnen min Gabriel Helt uaktuelt Klikk for å utvide … bra forsøk da
Smokk@ Gift med forumet Junilykke2018 14 Jan 2018 #42 Lykkespire<3 skrev: bra forsøk da Klikk for å utvide … Jada Han prøver iallfall Men han sier at når jeg bestemmer meg for et navn så har ikke de to jeg bor sammen med noe de skulle ha sagt
Lykkespire<3 skrev: bra forsøk da Klikk for å utvide … Jada Han prøver iallfall Men han sier at når jeg bestemmer meg for et navn så har ikke de to jeg bor sammen med noe de skulle ha sagt
Lykkespire<3 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sensommerbarna 2016 Junilykke2018 14 Jan 2018 #43 Smokk@ skrev: Jada Han prøver iallfall Men han sier at når jeg bestemmer meg for et navn så har ikke de to jeg bor sammen med noe de skulle ha sagt Klikk for å utvide … Han kjenner deg
Smokk@ skrev: Jada Han prøver iallfall Men han sier at når jeg bestemmer meg for et navn så har ikke de to jeg bor sammen med noe de skulle ha sagt Klikk for å utvide … Han kjenner deg
Smokk@ Gift med forumet Junilykke2018 14 Jan 2018 #44 Lykkespire<3 skrev: Han kjenner deg Klikk for å utvide … Oh Yes