Navn

Er det Jessheim du skal til :D? Da er det ingen tvil, du får vite kjønn hihi.. var forresten likt her, hadde så utrolig følelse på jente (bRe turte ikke «håpe») og eneste navnet vi forelsket oss HELT i var et jentenavn, og jaggu ble det jente <3
Ja, Jessheim :D gleder meg helt sykt!! Det sier alle venninnene mine også, at det ikke er noe tvil <3
Jeg ønsker meg både gutt og jente, så jeg håper jo nesten på tvillinger :p Hahahah!! Neida. Jeg har en gutt fra før, og eeeeelsker det! Men har en veldig jentefølelse nå. Så vi får se hva de sier på tirsdag <3

Ja, Jessheim :D gleder meg helt sykt!! Det sier alle venninnene mine også, at det ikke er noe tvil <3
Jeg ønsker meg både gutt og jente, så jeg håper jo nesten på tvillinger :p Hahahah!! Neida. Jeg har en gutt fra før, og eeeeelsker det! Men har en veldig jentefølelse nå. Så vi får se hva de sier på tirsdag <3

Ææ! Skal til Jessheim på onsdag. 13+0, håper vi kanskje får en liten indikasjon på kjønn. Hadde vært koselig å sagt det på julaften til de nærmeste ❤️

Ææ! Skal til Jessheim på onsdag. 13+0, håper vi kanskje får en liten indikasjon på kjønn. Hadde vært koselig å sagt det på julaften til de nærmeste ❤️
Vi skal i morgen!!! Ææææ!! Gleder meg sånn :D håper virkelig vi får vite kjønn, for vi skal også fortelle på julaften <3 (barna våre på lille julaften)

Jentenavn: Thale, Sanna, Olivia, Elvira, Amelia og Milla er mine favoritter [emoji7] imens guttenavn har vi egentlig bare Emrik [emoji85]

Jentenavn: Konstanse, Kornelia, Åse, Åshild, Albertine, Augustine.

Guttenavn: Bendik, Erlend, Konrad, Sigve

Alle disse er gamle familenavn ☺️ Litt gammeldags og sært men vi liker det.

Sliter veldig med å finne navn vi liker denne gangen. Gleder oss til Oul så kanskje det blir litt enklere da [emoji28]

Vi har jentenavn klart, men har aldri falt ordentlig for guttenavn, ikke sist graviditet heller (fikk jente da) men nå blir det jammen en gutt! Så nå må vi virkelig i tenkeboksen!

Har ikke bestemt oss enda (venter til etter OUL når vi vet kjønn) men ville aldri delt navn på åpent forum :) bare på skjult. Vi velger ikke topp-10-navn så da blir det mye lettere å skjønne hvem vi er for folk som kjenner oss og tilfeldigvis leser her inne.

Men jeg kommer nok til å dele navnet på skjult gruppe når den tid kommer :) (etter fødselen vil jeg tro. Sånn gjorde vi det sist)

Jeg er ikke redd for at noen skal «stjele»navnene vi velger. For det første vet jeg ikke om noe annet barn som heter det samme som dattera mi, eller om noen som har blitt oppkalt etter henne. Folk bare «...Åja!» da vi fortalte hva hun skulle hete, hahaha. Selv om vi begge synes det er et nydelig navn. Tror bare mange synes navn som ikke er på topp 10 lista ikke er fine, men ikke alle kan gå rundt og hete Emilie, Nora, Noah og Emilian heller :p hehe.

Og om noen velger et navn vi har valgt synes vi bare det er kjempehyggelig :)

Hva heter jenta deres da? :) alltid spennende med navn mange ikke har hørt før :D

Jeg tenker vi må ha en del alternativer. Har hørt flere historier der foreldre har bestemt navn, så kommer babyen, også er navnet bare helt feil [emoji14] så om den lille får navn før eller med en gang etter fødsel er jeg ikke så sikker på. :)
Uansett synes jeg jentenavn er vanskeligst. Liker virkelig ikke sånne sukkersøte jente navn :rolleyes:
Dette opplevde vi med nr. 2. Vi ville ikke vite kjønnet, men var ganske bestemt på at om det ble gutt skulle han hete Håkon, ble det jente skulle hun hete Adriana. Ut kom en Lena gitt [emoji23] et av ingen hadde tenkt på, men det var bare en Lena, rett og slett.

Gunnar Birger, Leif Andreas, Elias, Kristian, Johan, Svein og Olav er navn vi har i de generasjonene. Mangler et par stk jeg ikke vet hvem er.

Har ikke tenkt så nøye over det, men liker tradisjonelle norske navn, og vil ikke ha noe 10 på topp- navn.

Mannen vil ikke diskutere navn før ETTER fødsel skikkelig trist. Kunne våre så kos i ventetiden, men ikke sjangs er så skuffa over det vær bidige gang. Men han får det ikke inn i den trange nøtta si at det for meg korter ned ventetiden!

Vet bare at det jeg får inn i hodet til syvende og sist denne gang får han takk bare godta. Jeg kan være like vanskelig jeg etter Lille har kommet ut skal han få merke nå som det er siste jeg ruger på! *hormonell*

Siste er oppkalt etter Mora hans så jeg skal få belønning for det har jeg bestemt meg for :D

Mannen vil ikke diskutere navn før ETTER fødsel skikkelig trist. Kunne våre så kos i ventetiden, men ikke sjangs er så skuffa over det vær bidige gang. Men han får det ikke inn i den trange nøtta si at det for meg korter ned ventetiden!

Vet bare at det jeg får inn i hodet til syvende og sist denne gang får han takk bare godta. Jeg kan være like vanskelig jeg etter Lille har kommet ut skal han få merke nå som det er siste jeg ruger på! *hormonell*

Siste er oppkalt etter Mora hans så jeg skal få belønning for det har jeg bestemt meg for :D
Her har vi enda ikke et forslag:eek: Men jeg liker ikke et av forslagene til gubben!! Liker visst ikke de samme navnene:shifty:

Her har vi enda ikke et forslag:eek: Men jeg liker ikke et av forslagene til gubben!! Liker visst ikke de samme navnene:shifty:

Uff sånn er det her også :o Det eneste jeg får fra han er NEI, men ingen forslag grrrr

Barna skal få hjelpe meg, og få mitt endelige forslag vedtatt når Lille er ute så det så! :p
Tar det etter jeg har født, og håper på sympati fra Mannen og hjelp fra ungene. :D

Uff sånn er det her også :eek: Det eneste jeg får fra han er NEI, men ingen forslag grrrr

Barna skal få hjelpe meg, og få mitt endelige forslag vedtatt når Lille er ute så det så! :p
Tar det etter jeg har født, og håper på sympati fra Mannen og hjelp fra ungene. :D
Det hørtes lurt ut:D Kanskje jeg bare må bli enig med meg selv også stå på krava etter fødsel:p

Back
Topp