Venter til etter UL vi, så kan vi bare konsentrere oss om ett kjønn istedet for to. Halve frustrasjonen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Navn er vanskelig. Kjæresten har veldig lyst at navnet skal begynne på M, som oppkalling etter begge foreldrene hans.
Føler M-navn er de mest vanlige, Mari, Marita, Marie, Marianne etc. Så sliter med å være enig med han.
Jeg er veldig glad i Leonora, men er vell ikke så aktuelt i og med at det ikke er så internasjonalt![]()
Marion var fint da!! Det er så mange fine navn der ute. skulle ønske jeg fikk høre bare navn jeg likte. da kom valget muligens til å bli lettere. heheJeg elsker Marion, men får ikke gjennomslag for det her.
Marion var fint da!! Det er så mange fine navn der ute. skulle ønske jeg fikk høre bare navn jeg likte. da kom valget muligens til å bli lettere. hehe
Endrer seg hele tiden, men nå synes jeg Vetle og Herman er fine guttenavn. De passer også med navnene til mine to første barn.
Dersom jente; Hermine eller Mathilde.
Det har du helt rett i!! Når vi får vite kjønn så er det bare å sette igang. Hvis jeg sier iben mange nok ganger, Kansje han blir vandt til det?![]()
Vi har bestemt oss. Vi var usikker på guttenavn denne gang, men hadde en klar favoritt hvis det ble jente. Denne familien får ei lita Frøya
Her er lista mi, men mannen liker ikke noen av dem. Yngste var 2 mnd før vi bestemte oss, og jeg har sagt fra at det ikke blir aktuelt denne gangen. Sånn ser lista ut foreløpig:
Gutt
Benjamin
Aksel
Michael
Nathaniel
Jente
Aurora
Nikoline
Silja
Lovise/Louise
Forhåpentligvis får mannen opp farta om vi får vite kjønnet på oul![]()

Mine favoritt jentenavn:
Nova (men kjæresten er helt uenig så det skjer ikke)
Saga
Lovise
Lilly
Ellie
Iris
Og Aurora. Men tenker at dette navnet må høres veldig rart ut på dansk?? Litt greit at det funker på dansk og da halve slekta bor der. Dette er foreløbig det eneste navnet begge liker.
Guttenavn:
Olai
Felix
Malthe
Lars
Edwin
Elliot <------ dette navnet elsker jeg
Så vi får se hva det blir til![]()
Jentenavn har vi (kremt, jeg) klart, men guttenavn har jeg ikke peiling på. Har litt lyst til å kalle opp gutten etter min avdøde morfar, men vet ikke helt..
Anbefales!Barnefaren her heter OlavKjenner litt på om vi skal kalle opp etter familie. De jeg liker foreløpig er: Anna, Nils, Olave, Vera og Olaf. Sistenevnte er jeg mest keen på kanskje Olav som er likt. Vi har allerede en lillebror som heter Olaf og han er en snømann på to år![]()