Navn

Vi har jentenavn klart, og jentefølelse. Guttenavn er vi blanke på begge to, så håper at vi slipper å finne det :rolleyes:

Navn er vanskelig. Kjæresten har veldig lyst at navnet skal begynne på M, som oppkalling etter begge foreldrene hans.
Føler M-navn er de mest vanlige, Mari, Marita, Marie, Marianne etc. Så sliter med å være enig med han.
Jeg er veldig glad i Leonora, men er vell ikke så aktuelt i og med at det ikke er så internasjonalt :(

Jeg elsker Marion, men får ikke gjennomslag for det her.

Marion var fint da!! Det er så mange fine navn der ute. skulle ønske jeg fikk høre bare navn jeg likte. da kom valget muligens til å bli lettere. hehe

Hehe, ja :) Det er spennende å finne navn, men veldig vanskelig også. Spent på hva vi ender opp med denne gangen :)

Jente:

- Angelina Nichole
- Tomine Angelica
- Philippa Emmelyn

Gutt:

- Noah Amadeus
- Cornelius Leander
- Nathaniel Elijah

:-)

Vi har bestemt oss. Vi var usikker på guttenavn denne gang, men hadde en klar favoritt hvis det ble jente. Denne familien får ei lita Frøya

Kjenner litt på om vi skal kalle opp etter familie. De jeg liker foreløpig er: Anna, Nils, Olave, Vera og Olaf. Sistenevnte er jeg mest keen på kanskje Olav som er likt. Vi har allerede en lillebror som heter Olaf og han er en snømann på to år :p

Her er lista mi, men mannen liker ikke noen av dem. Yngste var 2 mnd før vi bestemte oss, og jeg har sagt fra at det ikke blir aktuelt denne gangen. Sånn ser lista ut foreløpig:

Gutt
Benjamin
Aksel
Michael
Nathaniel

Jente
Aurora
Nikoline
Silja
Lovise/Louise

Forhåpentligvis får mannen opp farta om vi får vite kjønnet på oul :)

Aurora og Lovise er på min liste også! Så fine navn:Heartred

Mine favoritt jentenavn:
Nova (men kjæresten er helt uenig så det skjer ikke)
Saga
Lovise
Lilly
Ellie
Iris

Og Aurora. Men tenker at dette navnet må høres veldig rart ut på dansk?? Litt greit at det funker på dansk og da halve slekta bor der. Dette er foreløbig det eneste navnet begge liker.

Guttenavn:
Olai
Felix
Malthe
Lars
Edwin
Elliot <------ dette navnet elsker jeg:love7

Så vi får se hva det blir til laughing1

Mine favoritt jentenavn:
Nova (men kjæresten er helt uenig så det skjer ikke)
Saga
Lovise
Lilly
Ellie
Iris

Og Aurora. Men tenker at dette navnet må høres veldig rart ut på dansk?? Litt greit at det funker på dansk og da halve slekta bor der. Dette er foreløbig det eneste navnet begge liker.

Guttenavn:
Olai
Felix
Malthe
Lars
Edwin
Elliot <------ dette navnet elsker jeg:love7

Så vi får se hva det blir til laughing1

Vi har ganske lik smak :)

Jentenavn har vi (kremt, jeg) klart, men guttenavn har jeg ikke peiling på. Har litt lyst til å kalle opp gutten etter min avdøde morfar, men vet ikke helt..

Vi søsken er alle oppkalt. Det har alltid vært spesielt for oss. Vi vet blant annet ekstra mye om de vi er oppkalt etter :happy: Anbefales!

Kjenner litt på om vi skal kalle opp etter familie. De jeg liker foreløpig er: Anna, Nils, Olave, Vera og Olaf. Sistenevnte er jeg mest keen på kanskje Olav som er likt. Vi har allerede en lillebror som heter Olaf og han er en snømann på to år :p
Barnefaren her heter Olav ❤️

Back
Topp