Olai Nicolai går ikke, i tillegg er ikke Olai internasjonalt nok. Ville blitt Frida Nicoline. Nicoline og Nicolai skal brukes i navnene uansett
Nei, det går ikke.
Skjønner
hmm, ikke lett
Men Frida Nicoline går jo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olai Nicolai går ikke, i tillegg er ikke Olai internasjonalt nok. Ville blitt Frida Nicoline. Nicoline og Nicolai skal brukes i navnene uansett
Ja, jeg syns det er veldig fint. Men han liker ikke detNei, det går ikke.Haha
Skjønner![]()
hmm, ikke lett
Men Frida Nicoline går jo![]()
Hva jentenavn liker han?Ja, jeg syns det er veldig fint. Men han liker ikke det![]()
Han liker ingen han... Det er nesten slik at jeg tror han bare er trassig fordi jeg har satt ned foten på Romeo, så han sier bare nei til alle mine forslagHva jentenavn liker han?
Juliet? haha
Han liker ingen han... Det er nesten slik at jeg tror han bare er trassig fordi jeg har satt ned foten på Romeo, så han sier bare nei til alle mine forslagmen vi har jo enda god tid så navn vi begge liker skal vi nok finne. Plutselig hører vi et navn en eller annen plass som vi begge bare elsker, satser jeg på ihvertfall
![]()
Haha nei huff, det kunne jeg aldri gjort!Hehe. Tenkt å kalt de Romeo og Juliet da![]()
Satse på det![]()
Haha nei huff, det kunne jeg aldri gjort!
Ja, hvis ikke får de bare hete Jenta og Gutten for resten av livet![]()
Viljar og Brage vi er mest på ogsåEllie skal jenta vår hete. Viljar eller Brage om det hadde blitt gutt![]()
Ååååå jeg har en tantejente som heter Iben <3Iben
Emre
Det er et nyydelig navn og har vært min favoritt i 15(!) år. Desverre ikke aktuell for vår tulle da vi har ei Ibe i nær familie.Ååååå jeg har en tantejente som heter Iben <3