Navn

Olai Nicolai går ikke, i tillegg er ikke Olai internasjonalt nok. Ville blitt Frida Nicoline. Nicoline og Nicolai skal brukes i navnene uansett

Nei, det går ikke. :P Haha
Skjønner:)

hmm, ikke lett:P
Men Frida Nicoline går jo:)

Hva jentenavn liker han?
Juliet:P? haha
Han liker ingen han... Det er nesten slik at jeg tror han bare er trassig fordi jeg har satt ned foten på Romeo, så han sier bare nei til alle mine forslag :p men vi har jo enda god tid så navn vi begge liker skal vi nok finne. Plutselig hører vi et navn en eller annen plass som vi begge bare elsker, satser jeg på ihvertfall :p

Han liker ingen han... Det er nesten slik at jeg tror han bare er trassig fordi jeg har satt ned foten på Romeo, så han sier bare nei til alle mine forslag :p men vi har jo enda god tid så navn vi begge liker skal vi nok finne. Plutselig hører vi et navn en eller annen plass som vi begge bare elsker, satser jeg på ihvertfall :p

Hehe. Tenkt å kalt de Romeo og Juliet da:P

Satse på det:D

Haha nei huff, det kunne jeg aldri gjort!

Ja, hvis ikke får de bare hete Jenta og Gutten for resten av livet :p

Godt å høre du ikke ville gjort det!;)

Haha, da får de unike navn iallefall:P

Kan hende det er slik at når de kommer så ser dere med engang hva de skal hete. Min søster hadde det slik, når jentene kom viste hun bare med engang hva de skulle hete :)

Ååååå jeg har en tantejente som heter Iben <3
Det er et nyydelig navn og har vært min favoritt i 15(!) år. Desverre ikke aktuell for vår tulle da vi har ei Ibe i nær familie.

Back
Topp