Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange fine navn her. Du har faktisk fått med alle 4 navna på gulla mineGutt: Emil, Leander, Brage, Tobias, Nathaniel, Noah, Theodor, Mikkel, Vetle, Liam , Viljar, Julian
Jente: Vanessa, Victoria, Maja, Vilde, Constance, Julia, Emilie, Hanna, Aurora, Kristin, Anita, Emma, Olivia
Så moroMange fine navn her. Du har faktisk fått med alle 4 navna på gulla mine![]()
Nope. Skikkelig vanskelig. Enten liker ikke jeg det, eller så liker ikke samboer det. Ekstra vanskelig når vi må finne både jente- og guttenavn. Foreløpig heter de bare Gutten og Jenta, og de blir sikkert hetende det til de er fødtBlitt noe klokere etter navnetips?
Nope. Skikkelig vanskelig. Enten liker ikke jeg det, eller så liker ikke samboer det. Ekstra vanskelig når vi må finne både jente- og guttenavn. Foreløpig heter de bare Gutten og Jenta, og de blir sikkert hetende det til de er født![]()
Nei, vi kan ikke velge et hver for han liker bare Romeo og det vil ikke jeg at ungen min skal hete, haha. Jeg har egentlig ingen jeg liker sånn skikkelig godt. Noen få som høres grei ut, men jeg "føler" liksom ingenting for de navneneHehe jaja. Er ikke alltid like lett![]()
Hvordan navn liker du da og hva liker han?
Dere kan jo velge et hverhaha
Nei, vi kan ikke velge et hver for han liker bare Romeo og det vil ikke jeg at ungen min skal hete, haha. Jeg har egentlig ingen jeg liker sånn skikkelig godt. Noen få som høres grei ut, men jeg "føler" liksom ingenting for de navnene![]()
Vi tenker kanskje Michelle, etter søsteren hans men jeg vet ikke helt om jeg liker det. Frida etter min oldemor eller Marie etter min tippoldemor hadde jeg veldig lyst til, men han liker ingen av de. Av guttenavn i familien er Oliver det eneste jeg liker, men det har allerede søsteren min brukt. Så vi står litt fast. Mellomnavn blir Nicolai og Nicoline, siden samboer heter Nicolai. Mulig vi bruker Nicoline som fornavn på jenta, men da har vi fortsatt ikke guttenavn vi blir enige omHaha, skjønner godt du setter ned foten der![]()
Hva med oppkalling?
Vi tenker kanskje Michelle, etter søsteren hans men jeg vet ikke helt om jeg liker det. Frida etter min oldemor eller Marie etter min tippoldemor hadde jeg veldig lyst til, men han liker ingen av de. Av guttenavn i familien er Oliver det eneste jeg liker, men det har allerede søsteren min brukt. Så vi står litt fast. Mellomnavn blir Nicolai og Nicoline, siden samboer heter Nicolai. Mulig vi bruker Nicoline som fornavn på jenta, men da har vi fortsatt ikke guttenavn vi blir enige om![]()
Olai Nicolai går ikke, i tillegg er ikke Olai internasjonalt nok. Ville blitt Frida Nicoline. Nicoline og Nicolai skal brukes i navnene uansettHva Frida Michelle?
Olai da?