Navn

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Gi meg deres fineste jente- og guttenavn! Må være litt sjeldne, men også internasjonale(mulig å uttale på engelsk uten at det høres koko ut) :D

Aurora & Benjamin

Hvis vi hadde fått en jente så hadde det blitt sophia, guttenavn har jeg ingen aning om, sliter veldig med guttenavn :P

Gutt: Emil, Leander, Brage, Tobias, Nathaniel, Noah, Theodor, Mikkel, Vetle, Liam , Viljar, Julian

Jente: Vanessa, Victoria, Maja, Vilde, Constance, Julia, Emilie, Hanna, Aurora, Kristin, Anita, Emma, Olivia

Vi har fra før en gutt som heter Jacob og ei jente som heter Tilde :)
Hadde det vært jente nå skulle ho hete Lilly.
Lillebror i magen skal få navnet Edvin :)

Ellers så liker jeg godt : Arthur, Liam, Philip, Ada, Thale og Tuva :)

Amelita er ett sjeldent navn som er amerikansk. Tror ikke det er så mange som heter det ;)

Vår gutt heter Oliver James;)
Jenta skal hete Sølvi Elisabeth:)

Ellers liker jeg Lilly, Nelly, Adelia, josefine.
Dennis, oktavian, emil,nicolay

Gutt: Emil, Leander, Brage, Tobias, Nathaniel, Noah, Theodor, Mikkel, Vetle, Liam , Viljar, Julian

Jente: Vanessa, Victoria, Maja, Vilde, Constance, Julia, Emilie, Hanna, Aurora, Kristin, Anita, Emma, Olivia
Mange fine navn her. Du har faktisk fått med alle 4 navna på gulla mine ☺️

Ellie skal jenta vår hete. Viljar eller Brage om det hadde blitt gutt:)

Blitt noe klokere etter navnetips;)?
Nope. Skikkelig vanskelig. Enten liker ikke jeg det, eller så liker ikke samboer det. Ekstra vanskelig når vi må finne både jente- og guttenavn. Foreløpig heter de bare Gutten og Jenta, og de blir sikkert hetende det til de er født :p

Nope. Skikkelig vanskelig. Enten liker ikke jeg det, eller så liker ikke samboer det. Ekstra vanskelig når vi må finne både jente- og guttenavn. Foreløpig heter de bare Gutten og Jenta, og de blir sikkert hetende det til de er født :p

Hehe jaja. Er ikke alltid like lett;)
Hvordan navn liker du da og hva liker han?
Dere kan jo velge et hver:Phaha

Hehe jaja. Er ikke alltid like lett;)
Hvordan navn liker du da og hva liker han?
Dere kan jo velge et hver:Phaha
Nei, vi kan ikke velge et hver for han liker bare Romeo og det vil ikke jeg at ungen min skal hete, haha. Jeg har egentlig ingen jeg liker sånn skikkelig godt. Noen få som høres grei ut, men jeg "føler" liksom ingenting for de navnene :p

Nei, vi kan ikke velge et hver for han liker bare Romeo og det vil ikke jeg at ungen min skal hete, haha. Jeg har egentlig ingen jeg liker sånn skikkelig godt. Noen få som høres grei ut, men jeg "føler" liksom ingenting for de navnene :p

Haha, skjønner godt du setter ned foten der:P
Hva med oppkalling?

Haha, skjønner godt du setter ned foten der:P
Hva med oppkalling?
Vi tenker kanskje Michelle, etter søsteren hans men jeg vet ikke helt om jeg liker det. Frida etter min oldemor eller Marie etter min tippoldemor hadde jeg veldig lyst til, men han liker ingen av de. Av guttenavn i familien er Oliver det eneste jeg liker, men det har allerede søsteren min brukt. Så vi står litt fast. Mellomnavn blir Nicolai og Nicoline, siden samboer heter Nicolai. Mulig vi bruker Nicoline som fornavn på jenta, men da har vi fortsatt ikke guttenavn vi blir enige om :p

Vi tenker kanskje Michelle, etter søsteren hans men jeg vet ikke helt om jeg liker det. Frida etter min oldemor eller Marie etter min tippoldemor hadde jeg veldig lyst til, men han liker ingen av de. Av guttenavn i familien er Oliver det eneste jeg liker, men det har allerede søsteren min brukt. Så vi står litt fast. Mellomnavn blir Nicolai og Nicoline, siden samboer heter Nicolai. Mulig vi bruker Nicoline som fornavn på jenta, men da har vi fortsatt ikke guttenavn vi blir enige om :p

Hva Frida Michelle?:)

Olai da?

Back
Topp