Navn?

Jeg tipper at hvis det er ei jente så er Iben veldig aktuelt.. liker også godt vilja, men mannen er ikke så keen på.sånnet.navn. gutt blir vanskelig

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tipper at hvis det er ei jente så er Iben veldig aktuelt.. liker også godt vilja, men mannen er ikke så keen på.sånnet.navn. gutt blir vanskelig

Iben liker jeg godt men ikke mannen. Vilja er også fint :) guttenavn er vanskelig :/

Som mange navn passer til et barn men ikke voksen :p
Nå skal jo dette barnet forhåpentligvis være mest voksen iløpet av livet da, så jeg synes ikke det er et argument....

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Synes caspian er fint også. Ikke like mange som heter det i forhold til Casper. Kjenner ALT for mange som heter Casper. :p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Min gutt heter Casper :P men har bare møtt 2 andre som heter det samme gjennom disse 10 årene :P

❤️Termin 17.januar ❤️

Synes det er vanskelig å finne navn. Vesla var navnløst i 3 uker tror jeg. Om ikke lenger :P de to andre fikk navnene sine på sykehuset :)

Sto mellom to navn tilslutt. Vurderte nesten ett dobbelt navn :P alle likte det ene navnet så jeg valgte det andre :P

❤️Termin 17.januar ❤️

Synes det er vanskelig å finne navn. Vesla var navnløst i 3 uker tror jeg. Om ikke lenger :P de to andre fikk navnene sine på sykehuset :)

Sto mellom to navn tilslutt. Vurderte nesten ett dobbelt navn :P alle likte det ene navnet så jeg valgte det andre :P

❤️Termin 17.januar ❤️
Hehe :pb

Er så mange fine navn! Jeg tror vi har jentenavnet klart, om mannen er med på det :) Er etter oldemora mi. Guttenavn har jeg mange fine navn i tankene, men mannen er ikke helt med på noen av de.. Blant annet Matheo, Emiil, Isac :)

Min gutt heter Casper :P men har bare møtt 2 andre som heter det samme gjennom disse 10 årene :P

❤️Termin 17.januar ❤️
Jeg gikk i klasse med en som het det. Nabohunden da jeg var barn het det. 4 barn av venner av meg heter det også vet jeg om enda fler som er bekjente/venners venner som både heter det selv eller har barn som heter det. Det er et populært navn på østlandet hvertfall :p Jeg liker navnet:D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Ragnar er et greit navn til en eldre mann, ikke til en baby eller lite barn. Men det er min mening :p

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Hehe..
Syns det er utrolig komisk når folk sier ting som det.
Husk at alle eldre, og så de som heter Ragnar, en gang i tiden har vært baby..

Tror jeg har vært borti noe.. :) har bare Kikket

Back
Topp