Jentenavn er klart her også! Godt å høre at det er flere som sliter med guttenavn 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer den
---------------------------------------------
Venter nummer 3
Januar 2015
![]()
Iben liker jeg godt men ikke mannen. Vilja er også fintJeg tipper at hvis det er ei jente så er Iben veldig aktuelt.. liker også godt vilja, men mannen er ikke så keen på.sånnet.navn. gutt blir vanskelig
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Iben liker jeg godt men ikke mannen. Vilja er også fintguttenavn er vanskelig :/
Athena er fintMannen min er veldig for navnet : Athena til jente. Vi blir heller ikke enig om gutte navn
01.01.15
![]()
Nå skal jo dette barnet forhåpentligvis være mest voksen iløpet av livet da, så jeg synes ikke det er et argument....Som mange navn passer til et barn men ikke voksen![]()
SantNå skal jo dette barnet forhåpentligvis være mest voksen iløpet av livet da, så jeg synes ikke det er et argument....
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Synes caspian er fint også. Ikke like mange som heter det i forhold til Casper. Kjenner ALT for mange som heter Casper.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
HeheSynes det er vanskelig å finne navn. Vesla var navnløst i 3 uker tror jeg. Om ikke lengerde to andre fikk navnene sine på sykehuset
![]()
Sto mellom to navn tilslutt. Vurderte nesten ett dobbelt navnalle likte det ene navnet så jeg valgte det andre
![]()
Jeg gikk i klasse med en som het det. Nabohunden da jeg var barn het det. 4 barn av venner av meg heter det også vet jeg om enda fler som er bekjente/venners venner som både heter det selv eller har barn som heter det. Det er et populært navn på østlandet hvertfallMin gutt heter Caspermen har bare møtt 2 andre som heter det samme gjennom disse 10 årene
![]()
❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤
Termin 03.01.15
Sendt via BV-appen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app