Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sendte før jeg visste om ferien Så det blir nok i neste uke!@mto sendte du melding til forumansvarlig likevel eller venta du?
Sendte før jeg visste om ferien Så det blir nok i neste uke!
Sendte før jeg visste om ferien Så det blir nok i neste uke!
Nei, ikke endaHørt noe om skjult?
Du må søke på innlegg skrevet av brukeren din i Desember 2020-forumet, inkl. underforum.Hvordan ser man hvor mange innlegg man har her i gruppa? Jeg har vært aktiv her før, så har jo noen innlegg her..
Nei, ikke enda
Tror det kommer tråd med info om det når det er ordnet
Takk! Jeg har visst en liten jobb igjenDu må søke på innlegg skrevet av brukeren din i Desember 2020-forumet, inkl. underforum.
Som FrøkenMG sier, men for meg funker det ikke på mobil. Så mulig du må bruke PCHvordan ser man hvor mange innlegg man har her i gruppa? Jeg har vært aktiv her før, så har jo noen innlegg her..
Ja, jeg fikk det til fra mobilenSom FrøkenMG sier, men for meg funker det ikke på mobil. Så mulig du må bruke PC
edit: ser du har fått det til
Du får hive deg rundt i underforumet med leker, da går det fort til 50!Takk! Jeg har visst en liten jobb igjen
Jeg prøver bare desperat å få 50 innlegg nå så jeg får bli med
Nå har du dem vel? Så du hadde en del i lekeforumet nåJeg prøver bare desperat å få 50 innlegg nå så jeg får bli med
Det stod 40 før jeg starta å spamme nettopp og står fortsatt 40 og mener jeg la inn iallefall 10 på forskjellige plasser nå.. Kanskje det tar tid før det oppdaterer seg....Mangler du mange da?
Haha ja det var først nå at jeg skjønte hvorfor de trådene var derNå har du dem vel? Så du hadde en del i lekeforumet nå
Jeg ser over 50 på deg nåDet stod 40 før jeg starta å spamme nettopp og står fortsatt 40 og mener jeg la inn iallefall 10 på forskjellige plasser nå.. Kanskje det tar tid før det oppdaterer seg....
Haha ja det var først nå at jeg skjønte hvorfor de trådene var der