Takk! Tror den har låst seg fast hos meg da sender jeg meldingJeg ser over 50 på deg nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Tror den har låst seg fast hos meg da sender jeg meldingJeg ser over 50 på deg nå
Du har godt over 50 Tror det er feil i søket, du tok kanskje ikke med underforumene, altså ble ikke lekene med. Bare å sende melding daSto 24 på meg i går, å 29 i sta, ennå jeg føler jeg har vært veldig aktiv i «våre leker»
Du har godt over 50 Tror det er feil i søket, du tok kanskje ikke med underforumene, altså ble ikke lekene med. Bare å sende melding da
50 innlegg i desember-forumet ja I tillegg må man ha laget seg et brukernavn, vært medlem på babyverden i en måned, og stå på terminlista. Anbefaler våre leker, der kan du få innleggene på plass rimelig kjaptMå man ha postet 50 innlegg for å bli medlem i den hemmelige gruppen?
50 innlegg i desember-forumet ja I tillegg må man ha laget seg et brukernavn, vært medlem på babyverden i en måned, og stå på terminlista. Anbefaler våre leker, der kan du få innleggene på plass rimelig kjapt
Nei, kan bli med når som helst når kravene er på plassTakk for svar
er det en frist for å nå alle disse kriteriene?
Så bra! For jeg ble medlem 4.april, så da må jeg bare være tålmodigNei, kan bli med når som helst når kravene er på plass