Her er det enten Emmeline eller Leona om det blir jente, og Elio hvis det blir guttstoresøster heter cornelia
![]()
Storesøster her heter også Cornelia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det enten Emmeline eller Leona om det blir jente, og Elio hvis det blir guttstoresøster heter cornelia
![]()
Her snappet bestevenninen min opp yndlingsnavnet jeg har snakket om i ti år og kalte datteren sin for det. Litt kjipt så måtte tenke ut nytt jentenavn. Leonora eller Ellie til jente og Colin, Cornelius eller Elliot til gutt![]()
Og vurderte Elliot til gutten vi mistet før jul, men han fikk et annet navn..Oliver er jo så fint!! Det heter gutten vår. Oliver James da<3<3Jentenavn: Savannah, Tiril, Luna, Elisabeth, Hanna og Leah. Guttenavn: Alexander, Odin, Ask, Leon og Oliver
Jeg har mine favoritter, så får se hva det blitr og om min bedre halvdel er enig![]()
Amina er såååå nydeligMarie
Leonore
Amina
Eirun (oppkalling)
Marius
Levi
Håkon (oppkalling)
Har funnet ut at jeg og samboeren har totalt forskjellig smak når det kommer til navn. Vi har kjøpt ei navnebok og sett gjennom alle navnene, men kom ikke så mye lengre. Han er helt bestemt på at om det blir en gutt, skal han kalles opp etter bestefaren sin (Konrad), men jeg klarer bare ikke å like det navnet, så føler meg litt kjip. Får håpe det blir litt lettere når vi får vite kjønn og kommer litt lengre uti svangerskapet.
Hvorfor ikke ta et dobbelt navn, finn et guttenavn du synes er pent å se om det kan stå foran Konrad.
Var slik jeg tenkte når gubben sa at hvis vi noengang fikk barn ville han at de skulle hete noe med finn, Mary, eller gunnar. Å sorry men mitt barn skal aldri hete noe med gunnar. Så da har jeg prøvd å finne noe som passer med de to andre som jeg liker![]()
Han har litt lyst på oppkalling. Selv er jeg opptatt av at navnet må kunne uttales og brukes internasjonalt![]()