Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha - den tanken har jeg også tenkt. Har ikke klart å bli enige om ett eneste guttenavn, så hadde vært typisk at det er det vi får - even better: toHer var det mange fine navneforslag javi har jentenavn klart, men synes det er kjempevanskelig med gutt.. (Derfor er jeg ganske sikker på at det er en gutt i magen )
Michelle er veldig fint det, men forstår hvis du ikke ønsker det når du heter det selv. Mannen er veldig glad i et navn som er altfor likt både mitt navn og mamma sitt navn, så det er helt uaktuelt for megVel, jeg har i ti år vært fast bestemt på at om jeg fikk en gutt skulle han hete Oliver. Det er det fineste navnet jeg vet om, men sambo er ikke frelst av det. (Virker forøvrig som om det blir mange Oliver i november her.. heh.)
Ellers er navn jeg liker:
Gutt: Casper, Filip, Mathias, Nicolai, Patrick, Vincent og Sebastian.
Jente: Iselin, Jeanine, Madeleine og Miriam.
Sambo vil hardnakket at om det blir ei jente SKAL hun hete Michelle, noe jeg syns er helt på trynet siden det er mitt mellomnavn. Er jeg for hard?Føles bare merkelig syns jeg.